گوشی هوشمند ویوو X21 با سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش رونمایی شد

ویوو X21

شرکت ویوو با معرفی گوشی جدید خود بار دیگر در معرض توجه کاربران و رسانه ها قرار گرفت. این گوشی که ویوو X21 نام دارد و در سری R15 گنجانده شده اند , دارای دو نسخه بوده و بدون حاشیه می باشد. این گوشی ها در دسته بالا رده های ویوو قرار دارند و طراحی ظاهر آن ها بسیار شبیه آیفون 10 می باشد. اندازه نمایشگر آن ۶.۲۸ اینچ ثبت شده دارای کیفیت و رزولوشن بالایی حدود ۲۲۸۰ × ۱۰۸۰ پیکسل است.

دوربین جلویی این گوشی ۱۲ مگاپیکسلی است که به لنزی با دیافراگم 2.0 و سنسور IR مجهز شده است , از این رو جای تعجب ندارد که بگوییم این گوشی دارای ویژگی Face Wake 2.0 با اسکن سه‌ بعدی بوده که یک قابلیت بسیار مثبت است. در کنار این دوربین , بالای X21 شاهد یک بریدگی هستیم که شباهت آن به آیفون 10 را بیشتر می کند. پردازنده مورد استفاده در X21 هشت هسته ای بوده و اسنپدراگون ۶۶۰ است.  این پردازنده که فوق العاده قوی می باشد , به یک پردازنده‌ گرافیکی از نوع آدرنو ۵۱۲ مجهز است همچنین دارای هسته‌ ای به صورت جداگانه و ویژه برای هوش مصنوعی می باشد.

ویوو X21

سیستم‌ عامل اندروید ۸.۱ اوریو به صورت پیش فرض روی ایکس 21 اجرا شده است و رابط کاربری تحت عنوان Funtouch OS 4.0 ,  به صورت اختصاصی برای این گوشی عرضه شده می باشد. باتری آن ۳۲۰۰ میلی‌ آمپر ساعت بوده که به قابلیت fast charge نیز مجهز است. در قسمت پشتی گوشی یک دوربین دوگانه را می بینیم که دارای دو سنسور است. سنسور اصلی ۱۲ مگا پیکسلی بسیار قوی با لنز f/1.8 بوده و و سنسور دوم ۵ مگا پیکسلی با لنز f/2.4 می باشد. هدف ویوو از تعبیه سنسور دوم , ایجاد افکت‌ های مختلف و زیبا به همراه بک گراند های جذاب به هنگام عکاسی است.

حافظه داخلی آن با دو ظرفیت 64 و 128 طراحی شده است , همچنین حافظه رم در نظر گرفته شده برای این گوشی جدید و جذاب 6 گیگا بایت می باشد. برای پیش سفارش این گوشی می توانید که در سه رنگ مشکی , سفید و قرمز عرضه خواهد شد , از ساعت 24 در تاریخ 4 فروردین اقدام نمایید. قیمت در نظر گرفته شده برای نسخه‌‌ گیگا بایتی 458 دلار و برای نسخه ۱۲۸ گیگا بایتی 505 دلار است.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید….

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی هوشمند ویوو X21 با سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش رونمایی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *