یک گوشی هوشمند با دو صفحه نمایش جدا از هم

دو صفحه نمایش جدا از هم

این بار کمپانی چینی ZTE یک گوشی هوشمند عجیب و غریب روانه ی بازار کرد که دارای دو صفحه نمایش جدا از هم می باشد. این گوشی هوشمند Axon M نام دارد که همانند سایر گوشی های هوشمند قابلیت های متعارفی دارد. Axon M دارای یک صفحه نمایش 5.2 اینچی با دقت 1080 پیکسل می باشد و وظیفه ی تاکین قدرت این گوشی هوشمند را پردازنده ی کوالکام اسنپدراگون 821 با 4 گیگابایت حافظه ی رم بر عهده گرفته است. از لحاظ دوربین دارای یک سنسور 20 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی این گوشی می باشد.

ضخامت این گوشی با وجود دو صفحه نمایش 12.1 میلی متر بوده و تنها 230 گرم وزن دارد. با استفاده از دو صفحه نمایش این گوشی کاربر می تواند در یک لحظه به برنامه های بیشتری دسترسی داشته باشد و این ویژگی به نوعی باعث می شود که گوشی هوشمند کاربردی همانند یک تبلت داشته باشد. کاربران این گوشی می توانند به فضای بیشتری برای انجام کارهای خود دسترسی داشته باشند و امکام جابجایی نرم افزارها میان دو صفحه نمایش نیز وجود دارد و حتی می توانند در هر صفحه نمایش یک برنامه ی متفاوت را ایجاد نمایند و در هر دو یک محتوای مشابه را مشاهده یا اجرا کنند.

این گوشی جدید کمپانی ZTE که یکی از عجایب به حساب می آید دارای سیستم عامل اندروید می باشد که کاملا بدون نقص به روی این گوشی اجرا می شود. در زمان مشاهده ی ویدئو به روی این گوشی می توانید امکان پخش صدای فیلم را از هر دو اسپیکر تعبیه شده به روی این صفحه نمایش ها پخش نمایید.

کمپانی های چینی این روزها بسیار تلاش دارند که به رقابت با برندهای معروف دنیا بپردازند و به نوعی آن ها را به چالش بکشند و به همین دلیل می باشد که گاهی طراحی های عجیب و غریبی از گوشی های هوشمند این کمپانی ها مشاهده می کنیم!

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  حل مشکل طرح رجیستری گوشی های هوشمند

نظرات در مورد : یک گوشی هوشمند با دو صفحه نمایش جدا از هم

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *