گوشی های برتر 2017 از لحاظ دوربین

در سال 2017 بسیاری از کمپانی ها از پرچمداران خود با دوربین دوگانه رونمایی به عمل آوردند اما کمپانی هایی نظیر هوآوی و اپل در این عرصه همچنان پیشتاز بودند و سامسونگ درنهایت در سال گذشته اولین گوشی خود را که مجهز به دوربین دوگانه بود عرضه کرد اما هنوز کمپانی سونی با یک دوربین به تولید گوشی های خود ادامه داد و پیشرفت کرد. اکنون در سال جدید باید منتظر باشیم تا ببنیم آیا سونی نیز به جمع گوشی های دارای دوربین دوگانه می پیوندد یا نه؟!

اکنون بر آن شدیم که گوشی های برتر از لحاظ دوربین را در سال 2017 در سایت زوم تک برایتان معرفی نماییم و به طورکلی این ویژگی را در گوشی های کمپانی کمپانی های مختلف بررسی نماییم؛ با ما همراه باشید.

1.گوگل پیکسل 2

پرچمدار کمپانی گوگل در سال 2017 از لحاظ قدرت دوربین غوغا به پا کرد ولی جالب است بدانید که این گوشی دارای یک دوربین دوگانه نیست و قابلیت هایی نظیر بوکه و عکس برداری پرتره را از طریق نرم افزار برای کاربران خود فراهم آورده است. دوربین این گوشی دارای قدرت 12.2 مگاپیکسلی و مجهز به لرزشگیر اپتیکال به همراه فوکوس لیزری و گشودگی دیافراگم f/1.8 می باشد که توانسته در لیست DXO Mark امتیاز 98 را به خود اختصاص دهد و هم اکنون به عنوان برترین گوشی مجهز به دوربین پرقدرت درمیان سایر برندها می باشد.

گوشی های برتر 2017 از لحاظ دوربین

2.آیفون 10 کمپانی اپل

از گذشته تاکنون گوشی های کمپانی اپل دارای دوربین های فوق العاده ای بودند، حال درنظر بگیرید با یک آیفونی انقلابی به نام آیفون 10 روبرو باشید! این گوشی کمپانی اپل دارای یک دوربین دوربین با چینش عمودی است که هر دو دوربین آن 12 مگاپیکسلی می باشند که به واسطه ی آن ها می توانید یک زوم دوبرابری و بدون افت کیفیت را تجربه نمایید. آیفون 10 کمپانی اپل می تواند تصاویر پرتره ی فوق العاده ای را برای شما به همراه لرزشگیر اپتیکال و گشودگی دیافراگم f/1.8 به ارمغان آورد.

گوشی های برتر 2017 از لحاظ دوربین

3.میت 10 پرو کمپانی هوآوی

کمپانی هوآوی در سال 2017 با همکاری یکی از برندهای تولید کننده ی دوربین به نام لایکا (Leica) توانست پیشرفت چشمگیری را برای کاربران خود به همراه آورد و اکنون در میان برندهای برتر دنیا در این زمینه حرف ها زیادی برای گفتن دارد. دوربین دوگانه ی میت 10 پرو دارای سنسورهای 12 و 20 مگاپیکسلی می باشد که به کمک آن ها می توانید عکس هایی پرتره به همراه زوم دوبرابری را داشته باشید و یک تجربه ی بسیار جذابی از عکاسی سیاه و سفید برایتان به ارمغان می آورد. یک ویژگی فوق العاده ی دوربین این گوشی گشودگی دیافراگم f/1.6 می باشد.

بیشتر بخوانید  عدم حضور فست شارژ در جعبه آیفون های 2018

گوشی های برتر 2017 از لحاظ دوربین

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی های برتر 2017 از لحاظ دوربین

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *