گوشی هایی که دارای باتری با طول عمر زیاد می باشند

قطعا به هنگام خرید یک گوشی , آن را از جهات و ویژگی های مختلفی بررسی می کنید , یکی از قابلیت هایی که هر فردی در هنگام خرید گوشی لحاظ می کند قدرت و عمر باتری است. در ادامه برخی از گوشی هایی که دارای یک باتری قوی می باشند را معرفی می کنیم.

سامسونگ گلکسی ای 7 (2017)

گوشی های سری S سامسونگ یکی از برترین تولیدات این شرکت می باشد اما بسیاری از افراد به دلیل قیمت بالای آن توانایی خرید آن ها را نداشتند , در سال 2017 , سامسونگ گوشی هایی تحت عنوان سرس A معرفی کرد که از نظر کاربردی شبیه خانواده S بودند و قیمت بهتری نسبت به سری S داشتند. گلکسی ای 7 , به دلیل این که همه ویژگی ها و امکانات سخت افزاری و نرم افزاری را گوشی های خانواده S را دارد , به‌ عنوان برترین مدل این سری شناخته شده است.

اندازه صفحه نمایش این گوشی 5.7 اینچ بوده و از کیفیت بالایی برخودار می باشد , باتری گلکسی ای 7 بسیار قوی بوده 3600 میلی‌ آمپر است. بنا به ویژگی های سخت افزاری این گوشی , باتری آن توانایی حفظ شارژ به مدت 115 ساعت , بدون شارژ مجدد , 18 ساعت تماشای فیلم و 15 ساعت استفاده از اینترنت را دارد. بعد از باتری فوق العاده آن , ضد آب بودن و مقاومت آن در برابر آب بارز ترین ویژگی آن می باشد.

شیائومی می مکس 2

مدتی است که شرکت شیائومی در زمینه تولید گوشی های هوشمند به خوبی پیشرفت کرده و میان رقبای خود می درخشد. این شرکت با تولید گوشی می مکس 2 توانست توانایی خود را برای تولید گوشی های خوب ثابت کند. این گوشی که دارای صفحه نمایشی بزرگ و کم حاشیه است به یک باتری ظرفیت 5300 میلی‌ آمپری مجهز بوده که قابلیت حفظ شارژ تا 126 ساعت را داشته و به دلیل به کار گیری تکنولوژی شارژ سریع کوالکام در مدت زمان کوتاهی شارژ می شود.

اوپو اف 5

گوشی اوپو اف 5 یک گوشی مناسب برای کاربرانی است که خیلی آنلاین هستند و با اینترنت زیاد کار می کنند , چرا که صفحه نمایش 6 اینچی آن برای تماشای فیلم ها در یوتویوپ و انجام کار های اینترنتی بسیار مناسب است. باتری این گوشی قدرت بالایی داشته و توانایی ساپورت بازی هایی با گرافیک بالا را دارد.

بیشتر بخوانید  دستگاه های هوشمند ناقل بیماری های خطرناک هستند

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی هایی که دارای باتری با طول عمر زیاد می باشند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *