گوشی میان رده Q7 ال جی رونمایی شد

گوشی میان رده Q7

شرکت ال جی تصمیم گرفته سالی پر کار داشته باشد و فعالانه در تلاش است تا محصولاتی با تنوع بالا و جذاب برای همه کاربران خود تولید کند. این شرکت کره ای , در کنگره جهانی , پس از معرفی پرچم دار خود که جی 7 بود , دو گوشی میان رده با نام های Q7 و V35 را نیز معرفی کرده و بسیاری از افراد را متعجب کرد. هر چند که پس از این نشست فقط تصاویری از جی 7 منتشر شد اما می توان گفت این شرکت قصد دارد 3 گوشی هوشمند را در سال جاری عرضه کند.

شرکت ال جی از پارسال خانواده جدیدی از گوشی ها تحت عنوان سری Q را به محصولات خود اضافه کرده بود , و چندان دور از انتظار نیست که عضوی جدید به این خانواده اضافه شود. محصولات قبلی این سری , موبایل های Q6 و Q8 بودند که از نظر سخت افزاری تفاوت های قابل توجهی داشتند و کاربران نیاز به محصولی داشتند که کمبود های این گوشی ها را بر طرف کند , ال جی که همیشه سعی دارد بالا ترین درجه رضایت را از طرفداران خود جلب کند , به احتمال زیاد با تولید Q7 خواسته آن ها را بر آورده خواهد کرد.

گوشی میان رده Q7

هنوز شرکت ال جی اطلاعاتی درباره مشخصات فنی و سخت افزاری و نرم افزاری این گوشی جدید منتشر نکرده است اما بدون شک شاهد یک گوشی مناسب با امکاناتی جذاب و قیمتی معقول خواهیم بود. پس از آن که شرکت ال جی از این گوشی در کنگره جهانی سخن گفت , طرفداران آن ارسال کامنت های بسیار این شرکت را در تولید هر چه سریع تر آن تشویق کردند.

شرکت ال جی نیز از این موضوع خوشحال شده و خطاب به کاربران خود اعلام کرده که در سال جاری چندین گوشی با قیمت ها و امکانات متنوعی از سوی این شرکت عرضه خواهد شد که تمامی کاربران با توانایی های مالی مختلف را راضی و خشنودی خواهد کرد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی میان رده Q7 ال جی رونمایی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *