گوشی حدود یک میلیون

J5-Pro

تا حالا فکر کردید با بودجه حدود یک میلیون می تونید چه گوشی بخرید؟ شاید برای شما هم پیش اومده باشه که در زمان خرید گوشی سردرگم شده باشید.بهترین راه حل در چنین مواقعی انتخاب مدل گوشی و دانستن اطلاعات در مورد گوشی است.

یکی از بهترین گوشی های که شما می توانید با بودجه ی حدود یک میلیون بخرید ، گوشی Galaxy J5 Pro است. این گوشی یکی از گوشی های قدرتمند سامسونگ می باشد.

Galaxy J5 Pro

طراحی : گوشی های سری J سامسونگ از نظر طراحی بسیار به سری A شبیه می باشند.در این مدل از گوشی سامسونگ قاب پشت از فلز مات ساخته شده است.طراحی این گوشی نشان میدهد که سامسونگ تلاش کرده است که روی این گوشی ها سرمایه گذاری های جدی انجام بدهد.J5 Proحسگر اثرانگشت در کلید خانه قرار گرفته است که امنیت در گوشی حفظ شود.  حسگر اثرانگشت و استفاده از فلز در این گوشی سبب شده تا از دیگر میان رده ها جلو تر باشد.

J5-Pro-

نمایشگر : سامسونگ نمایشگر این گوشی خود را از  پنل‌های اولد ساخته است و اندازه آن 5.2 اینچی است و تراکم آن در هر اینچ 282 پیکسل است.

سیستم عامل : در J5 Pro از تراشه ی اختصاصی سامسونگ Exynos 7870  استفاده شده است و حافظه داخلی آن حدود 16 گیگابایت و حافظه رم حدود 2 گیگابایت است.

دوربین : دوربین اصلی این گوشی سنسور 13 مگاپیکسلی داشته است و در آن هیچ فناوری خاصی دیده نمی شود تنها یک فلش می تواند در زمان عکاسی این دوربین را یاری کند همچنین دوربین سلفی این گوشی نیز دارای سنسور 13 مگاپیکسلی است که می توان در شرایط کم نور نیز عکس های راضی کننده را ثبت کند.

سیستم عامل : اندروید نوقا

باتری : شاید استفاده از باتری با ظرفیت 3000 میلی‌آمپر‌ساعتی سبب شده است که این گوشی نسبت به مدل های گذشته باریک تر شده باشد.

دیگر قابلیت ها : پشتیبانی از شبکه‌‌‌ 4G ، وای فای ، بلوتوث ،رادیو و …

قیمت Galaxy J5 Pro

گلکسی J5 Pro در بازار با قیمت حدود 900 تا 1میلیون تومان به فروش می رسد.

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گلکسی اس 10 نسخه 5جی آپدیت جدید دریافت کرد

نظرات در مورد : گوشی حدود یک میلیون

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *