گوشی حدود دو میلیون

گوشی حدود دو میلیون

اگر بخواهید گوشی جدیدی برای خود بخرید و بودجه ی حدود دو میلیون را داشته باشید مطمئن باشید که گزینه های زیادی برای انتخاب وجود دارد و شما می توانید هر کدام را که دوست داشته باشید بخرید.اما سوال اینجاست که اگر گوشی ایفون بخواهیم با این بودجه چه مدلی را می توانیم خریداری کنیم.

Apple iPhone 6s

اگر به محصولات اپل علاقه دارید می توانید برای خرید Apple iPhone 6s اقدام کنید.اپل در این گوشی به صورت کلی نوع صفحه لمسی را تغییر داده است و به گونه ی این محصول را ساخته که علاوه بر زیبایی  و جذابیت دارای کارکرد فوق العاده ی باشد. در ایفون 6s به نسبت نسل های گذشته شاهد کمی سنگین شدن و بزرگتر شدن محصول هستیم ولی در کل شما می توانیدتصاویر با کیفیت تری را ثبت نمایید.

6s

یکی از قابلیت های فوق العاده ی که شما می توانید در اپل آیفون 6S ببینید قابلیت 3D Touch می باشد که لمس سه‌بعدی نیز نامیده می شود ، این قابلیت می توانید میزان فشاری را که به صفحه نمایش وارد می شود تشخیص بدهد و کارکردهای متفاوتی در چنین شرایطی داشته باشد.

صفحه نمایش : از نوع LCD با فناوری IPS می باشد که اندازه آن  4.7اینچی است.

دوربین : سنسور این گوشی 12 مگاپیکسلی و سلفی 5 مگاپیکسلی است همچنین  فیلم‌برداری با رزولوشن fullHD با سرعت 120 فریم بر ثانیه با این گوشی صورت می گیرد.

در صورتی که بخواهیم یک جمع بندی کلی در مورد این گوشی بیان کنیم می توان به سوال ارزش خرید در برابر قیمت توجه کرد .اگر ظاهر گوشی را در نظر نگیریم ویژگی های مانند حسگر اثرانگشت ، بدنه ی از آلومینیوم ، لمس سه‌بعدی ، تراشه‌ی جدید 64بیتی و قدرتمند A9 و … از تغییرات ایفون جدید نسبت به نسل های گذشته هستند.

البته نباید از وزن 143گرمی و گرم شدن  گوشی هم غافل شد که به عنوان نقطه ضعف های برای این گوشی آیفون بشمار می آیند.

رنگ های این گوشی شامل خاکستری، طلایی و نقره‌ای و رزگلد می باشد.

قیمت Apple iPhone 6s

این محصول با ظرفیت 32 گیگابایت حدود قیمت 2.100.000هزار تومان بفروش می رسد.

در ادامه با زوم تک همراه باشید….

3.5/5 - (2 امتیاز)

بیشتر بخوانید  شارژ بی سیم آیفون 14 پرو محدودیت دارد

نظرات در مورد : گوشی حدود دو میلیون

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *