گوشی جدید اچ تی سی که ممکن است شما را وادار کند تا آن را بخرید!

اچ تی سی

شرکت اچ تی سی را می توان یکی از قدیمی ترین و بهترین شرکت تولید کننده ی گوشی در بازار گوشی موبایل و تکنولوژی دانست. تاسیس این شرکت در سال ۱۹۹۷ بود و در سال های اولیه ی کارش وظیفه ی طراحی و تولید گوشی های برند های دیگر را بر عهده داشت. برای مثال اولین گوشی موبایل هوشمند سری اکسپریا، سونی اریکسون یعنی همان گوشی xperia X 1 توسط این شرکت طراحی و تولید شد.

همچنین این شرکت در بسیاری از زمینه ها در جهان اول بوده است برای مثال اولین گوشی هوشمند اندرویدی، اولین گوشی با سیستم عامل مایکرو سافت، اولین گوشی با پشتیبانی از شبکه ی 4G به اسم HTC Evo 4G و همچنین اولین تولید کننده گوشی های هوشمند با صفحه نمایش لمسی است.

البته این شرکت که زمانی پادشاه بازار موبایل و تکنولوژی بود کم کم با ورود شرکت های دیگر مثل آیفون و سامسونگ و همچنین با اشتباهات مدیریتی تا مرز ورشکستگی رفت و در این مدت کارها و برنامه های زیادی را برای بازگشت به جایگاه واقعی خود پیش گرفت که چندان موفقیت آمیز نبود. امسال این شرکت سری جدید گوشی موبایل های سطح بالا را با نام U معرفی کرد و امید زیادی دارد تا در این راه موفق باشد.

جدید ترین پرچم دار این سری گوشی های تازه ی اچ تی سی U11 است. این شرکت ادعا دارد که در ساخت گوشی های سری U از بدنه ی آلومینیومی با پوششی از شیشه به نام liquid surface استفاده کرده است که با ترکیبات و روش های پیچیده ای ساخته شده است و در زوایای مختلف تابش نور جلوه‌های زیبایی را به نمایش می‌گذارند.

صفحه نمایش گوشی نام برده ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل است که با تکنولوژی Super LCD 5 ساخته شده است، همچنین سخت‌افزار بسیار قدرتمند این گوشی شامل چیپ ست ۸ هسته‌ای و ۱۰ نانومتری اسنپدراگون ۸۳۵ با هسته‌هایی از نوع Kryo 280 و حداکثر سرعت ۲/۴۵ گیگاهرتز در کنار ۶ گیگابایت حافظه رم، ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره داخلی و پشتیبانی از کارت حافظه خارجی تا ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت هیچ شکی  در کارایی و توانایی فوق‌العاده این گوشی جدید باقی نمی‌گذارد.

بیشتر بخوانید  HTC می گوید پرچمدار امسالش بهترین بلندگو ها را تا به امروز دارد

تصویربرداری U11 از یک دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.7، فوکوس اتوماتیک UltraSpeed Autofocus و لرزشگیر اپتیکال، در کنار یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی تشکیل شده است. دوربین این دستگاه یکی از بهترین نمونه‌های ساخته شده تاکنون بوده است.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید….

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی جدید اچ تی سی که ممکن است شما را وادار کند تا آن را بخرید!

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *