گوشی با دوربین 50 مگاپیکسل

گوشی با دوربین 50مگ پیکسلی

گوشی با دوربین 50 مگاپیکسل :  حتما با دیدن این تیتر کمی تعجب کرده اید و بگویید آیا واقعا چنین گوشی تا به حال ساخته شده یا خیر! 50 مگا پیکسل برای دوربین یک گوشی کمی غیر واقعی به نظر می رسد و بیشتر به دوربین عکاسی حرفه ی شبیه می باشد . معمولا یک فرد عادی برای عکس های معمولی نیازی به چنین کیفیتی ندارد ولی یک عکاس قطعا برای ثبت جزئیات بیشتر می تواند از چنین وضوحی بهره مند شود. اما حوالی سال 92 بود که خبرهای در مورد گوشی های 50 مگاپیکسلی به گوش رسید و قرار بود یک گوشی از سوی کمپانی چینی با دوربین 50 مگا پیکسلی به بازار عرضه شود. طبق خبرهای منتشر شده و شایعات گسترده ،گوشی هوشمند چینی  Oppo Find 7 برای بار اول در جهان با دوربین دیجیتالی 50 مگا پیکسلی خواهد بود.

شایعه های زیادی در این باره منتشر شد به طوری که کاربران زیادی منتظر عرضه Oppo Find 7 با دوربین 50 مگاپیکسلی بودند. اما پس از مدتی بلاخره اوپو فایند 7 با تراکم پیکسل نمایشگر 538 پیکسل بر اینچ به صورت رسمی معرفی گردید ولی خبری از دوربین 50 مگاپیکسلی در آن نبود و مشخصاتی از قبیل پردازنده چهارهسته‌ای اسنپ‌دراگون 801 با فرکانس 2.5 گیگاهرتز  ، مجهز به 3 گیگابایت حافظه رم، 32 گیگابایت حافظه داخلی و درگاه microSD برای پیشتیبانی  تا 128 گیگابایت حافظه خارجی ،دوربین پشت 13 مگاپیکسلی  ، پشتیبانی از ضبط و پخش ویدئوی 4K ، باتری دارای ظرفیت 3000 میلی‌آمپرساعت ، نسخه 4.3 اندروید آبنبات پاستیلی و … داشت.

جالب است بدانید دوربین پشت  این گوشی 13 مگاپیکسلی  مجهز به سنسور IMX214 سونی با دو فلش LED و دیافراگم f/2.0 بود که می توانست به کیفیت تصاویر گرفته شده در نور کم کمک کند البته تا جایی که  پشتیبانی از ضبط و پخش ویدئوی 4K در این تلفن وجود داشت.

در صورتی که می خواهید روزانه از جدیدترین اخبار آگاهی داشته باشید با زوم تک همراه باشید.

 

 

 

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  کاهش تقاضا گوشی های ساخت هند در این کشور

نظرات در مورد : گوشی با دوربین 50 مگاپیکسل

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *