گلکسی اس 9 سامسونگ در تاریخ ۲۵ اسفند به بازار عرضه خواهد شد

گلکسی اس 9 سامسونگ

خبرهایی در مورد عرضه و پیش فروش پرچم داران ۲۰۱۸ سامسونگ اعلام شده است که این دو مدل در آخر اسفند ارائه می شوند. سایت خبری The Investor بنا به گفته منابع مطلع گفته است، گوشی های رده بالای گلکسی اس ۹ سامسونگ و گلکسی اس ۹ پلاس در تاریخ ۱۶ مارس که برابر با ۲۵ اسفند است، در بازار جهانی ارائه خواهد شد و گفته شده که اپراتور های معروفی مثل KT ,SK Telecom , LG Uplus سفارش طرفداران این گوشی ها را برای پیش خرید این دو مدل را از تاریخ ۲۸ فوریه که معادل ۹ اسفند است دریافت می کند. این گوشی های رده بالای گلکسی در تاریخ ۶ اسفند ماه قرار است، معرفی بشوند.

کسانی که جانشین گوشی های گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس را می خواهند پیش خرید کنند، سفارش خود را بین ۹ مارس و ۱۵ مارس باید ثبت نمایند. یکی از مقامات اپراتور های کره جنوبی، گفته است که شرکت سامسونگ مدت زمان عرضه و پیش فروش گوشی های رده بالای خود را اعلام کرد است و طبق موضوعات گفته شده، این دو گوشی تفاوت خاصی در اندازه و صفحه نمایش نخواهند داشت و با نسل قبلی تقریبا یکسان خواهند بود.

گلکسی اس ۹ دارای صفحه نمایش ۵.۸ اینچی است که در نسخه پلاس آن نمایشگر ۶.۲ اینچی جای گرفته است. در ضمن گلکسی های سامسونگ دارای سیستم تشخیص چهره و همچنین دارای اسکنر عنبیه چشم می باشند و علاوه بر آن در مدل های جدید دستیار صوتی بیکسبی همراه با آن ها ارائه می شود. می توان گفت که از مهم ترین امکاناتی که بر روی آن می توان حساب باز کرد، دوربین و قابلیت عکاسی آن است و این مدل ۵.۸ اینچی دوربین دوگانه را ندارد و در سنسور ۱۲ مگاپیکسلی دوربین اصلی آن ، دهانه لنز تغییر می کند ولی در نسخه پلاس آن دوربین دوگانه ارائه می شود و دارای قابلیتی همانند گلکسی نوت ۸ است و برای ثبت تصاویر همراه با افکت بوکه را عرضه می کند.

گلکسی اس 9 سامسونگ

با اختلاف این گوشی هوشمند در دوربین اصلی، هر دو مدل از سنسور ۸ مگاپیکسلی که دهانه لنزی برابر با f/1.7 را در دوربین سلفی استفاده می کند. از لحاظ طراحی ، چیز خاصی در گلکسی اس ۹ دیده نمی شود و نسبت به نسل قبلی یعنی اس ۸ چیز جالبی ندارد ولی گلکسی اس 9 دارای حسگر اثر انگشت که در زیر دوربین قرار دارد. در مدل های قبلی سنسور اثر انگشت در قسمت راست دوربین و فلاش LED با حسگر ضربان قلب در قسمت چپ دوربین قرار داشت. این شرکت کره ای انتظار دارد که با ایجاد این تغییرات رضایت افراد را بدست بیاورد و از نقد هایی که به سامسونگ، به دلیل جای نا مناسب حسگر در گوشی های ۲۰۱۷ بود ،نباشد.

اکنون معلوم نیست گزارشی که انتشار یافته در مورد این پرچم داران سامسونگ چه اندازه واقعیت دارد ولی باز هم ایوان بلس مدتی قبل در تاریخ ۱۶ مارس در عرضه جهانی گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس اشاره کرده است و با این وجود انتظار داریم که پیش فروش این دو گوشی در تاریخ ۱ مارس به وسیله سامسونگ ایجاد شود. در مورد قیمت این گوشی که جانشین اس ۸ و اس ۸ پلاس است، مورد موسخی وجود ندارد، ولی با این موضوع حتما قیمت این گوشی های رده بالا زیاد خواهد بود. بنا بر گفته بعضی افراد مدل ۵.۸ اینچی دارای قیمت ۷۵۰ دلار خواهند بود و مدل پلاس آن دارای قیمتی برابر ۸۵۰ دلار خواهد شد.

این گوشی های رده بالای گلکسی دارای رنگ های مشکی، نقره ای، آبی مرجان و بنفش خواهد بود و مدل نقره ای کمترین تولید را خواهد داشت. تصاویر سه بعدی این گوشی که در برنامه unpacked سامسونگ، تنوع رنگ های این گوشی های رده بالا را در اس ۹ تایید می کند. هنوز در برنامه رسمی سامسونگ، هنوز اشاره ای به فبلت ۶.۲ اینچی از این شرکت نشده است. در کره جنوبی و سایر بازارها مدل های مختلفی از سری گلکسی اس ارائه خواهد شد که دارای تراشه های اکسینوس ۹۸۱۰ هستند خواهد بود ، در ایالات متحده نیز انتظار مدل هایی که دارای تراشه اسنپدراگون ۸۴۵ کوالکام هستند، ارائه می شود. دو تراشه هشت هسته ایی پردازشی دارند و دارای فرایند ساخت ۱۰ نانومتری می باشند.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گلکسی اس 9 سامسونگ در تاریخ ۲۵ اسفند به بازار عرضه خواهد شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *