گلکسی اس ۹ پلاس سامسونگ با دوربین دوگانه و رم بیشتر

گلکسی اس ۹ پلاس

سیاست های پر طرفدار و محبوب شرکت اپل به پرچم دار های آینده ی شرکت سامسونگ رسید. گوشی های گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس دو گوشی پرچم دار نیم سال اول سال ۲۰۱۸ شرکت سامسونگ خواهند بود که به احتمال زیاد پر فروش ترین گوشی های اندروید سال خواهند شد، پس خیلی مهم است که طراحی و ساخت و سیاست های پیرامون آن ها چگونه باشد. شایعات و گفته های زیادی در آین باره وجود دارد که شاید مورد پسند شما نباشد.

همان طور که می دانید در سری گوشی های اپل وقتی سری پلاس آن ها به بازار می آمد فرقش با مدل دیگریش این نبود که فقط کمی صفحه نمایش آن بزرگ تر شود بلکه تغییراتی مثل قوی تر شدن دوربین آن ها و افزایش رم گوشی را می دیدیم.

همان طور که می دانیم تا به حال سری گوشی های گلکسی اس سامسونگ دوربین دوگانه را به خود ندیده اند و این در حالی است که این شرکت محبوب برای گوشی های پرچم دار سال آینده ی خود دوربین های دو گانه را در نظر گرفته است، طبق اخبار و گفته های موجود گویا شرکت سامسونگ برای گلکسی اس ۹ پلاس سیستم دوربین دو گانه و حافظه رم ۶ گیگا بایتی مثل رم گلکسی نوت ۸ در نظر گرفته است.

هرچند که درباره ی قیمت این گوشی فعلا در حال حاضر اطلاعاتی در دست نیست اما باید به قیمت های بالا فکر کنیم. از دیگر شایعات موجود درباره ی این گوشی های جدید می توان به بلندگو ی استریو AKG اشاره کرد و همچنین بهبود هایی در زمینه ی رابط DeX نیز احتمالا انجام شود. این بهبودی ها شامل امکان افقی شدن داک برای استفاده از موبایل به عنوان تاچ پد است.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گلکسی اس 9 سامسونگ قبل از رونمایی به تولید انبوه خواهد رسید

نظرات در مورد : گلکسی اس ۹ پلاس سامسونگ با دوربین دوگانه و رم بیشتر

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *