کوچکترین لپتاپ دنیا را با قیمت 400 دلار خریداری کنید

امروزه کامپیوترها در کوچکترین اندازه خود می باشند. اما برخی از کامپیوترهای جدید حتی از کوچکترین اندازه معمول خود هم کوچکتر هستند. در این مورد، ما به GPD Pocket اشاره خواهیم کرد. GPD Pocket، کوچکترین لپتاپ در سراسر جهان است که در نگاه نخست احتمالا تصور کنید تنها با یک اسباب بازی کودکانه روبرو هستید اما ظاهرا با یک دید کلی بر روی سیستم عامل راه اندازی شده ویندوز 10 می توان گفت کامل ترین اما کوچکترین لپتاپ دنیاست!

پس از GPD Win که یک دستگاه متمرکز بر بازی های کامپیوتری بود، Pocket از GPD دومین لپتاپ کوچک شده با سیستم عامل ویندوز است. اندازه این لپتاپ بسیار کوچک 7.1 در 4.2 اینچ می باشد و یا تقریبا به اندازه یک کتاب جیبی متوسط با صفحه نمایش 7 اینچ با کیفیت 1080p است. این لپتاپ دارای پردازنده x7-Z8700 Intel Atom و رم 4 گیگابایت می باشد. و البته این مشخصات نسبت به محاسبات روز وحشتناک نیست. از مشخصات آن USB 3.0، USB-C، HDMI و جک هدفون 3.5 میلیمتری می باشد. با توجه به سیستم عامل ویندوز 10، Pocket در نسخه اوبونتو در دسترس می باشد.

علیرغم اندازه بسیار کوچک، GPD معتقد است عمر باتری این لپتاپ تا 12 ساعت باقی می ماند. و شما باید آن را هر 12 ساعت یکبار شارژ کنید. قیمت این لپتاپ کوچک 399 دلار می باشد.

3.6/5 - (10 امتیاز)

نظرات در مورد : کوچکترین لپتاپ دنیا را با قیمت 400 دلار خریداری کنید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *