کمپانی Tencent عینک هوشمند جدید خود را معرفی کرد

عینک هوشمند

عینک هوشمند | هر روز تکنولوژی در حال پیشرفت می باشد و در عرصه های مختلف ورود می کند. اکنون گویا نوبت به عینک ها رسیده است و کمپانی ها تصمیم دارند علاوه بر هوشمند کردن گوشی های هوشمند و لپ تاپ ها لوازم شخصی افراد را نیز هوشمند کنند و به نوعی آرزوهای همه در حال تحقق می باشد. کمپانی Tencent این بار سعی داشته تا یک عینک هوشمند جدید را به بازر عرضه نماید تا کاربران را شگفت زده کند.

عینک هوشمند

اساسا کمپانی Tencent یکی از بزرگترین کمپانی های تولید کننده ی تکنولوژه های جدید در کشور چین محسوب می شود، به تازگی عینک‌ هوشمندی را معرفی نموده است که شباهت بسیار زیادی به عینک‌ های Spectacles کمپانی اسنپ دارد. این عینک هوشمند با نام Weishi  به همراه یک دوربین در بخش جلویی معرفی شده است که کاربران می‌ توانند با استفاده از این دوربین به ضبط ویدیو‌های کوتاه بپردازد. البته احتمالا الگوی قرار دادن عینک‌ های Spectacles کمپانی اسنپ آنقدرها انتخاب هوشمندانه‌ ای نباشد زیرا این عینک‌ های هوشمند آنقدر هم عملکرد زیادی در فروش نداشتند و  کمپانی اسنپ با ارائه ی نخستین نسل از آن ها، حدود ۴۰ میلیون دلار ضرر کرد.

عینک هوشمند

با تمامی این تفاسیر، اطراف دوربین عینک هوشمند کمپانی Tencent نظیر Spectacles اسنپ، حلقه‌ ی زرد رنگی مشاهده نمی شود اما به جای آن این کمپانی چینی برای اینکه گجت‌ ها به رنگ مشکی و مدل گربه‌ ای در بیایند، سبب شده تا آن ها به نسل دوم عینک‌ های Spectacles کمپانی اسنپ شباهت زیادی پیدا کنند. عینک‌ هوشمند کمپانی مورد بحث از یک دوربین 8 مگاپیکسلی اختصاصی استفاده می نماید که می تواند ویدیو‌هایی با رزولوشن اچ دی 720p یا 1080p فیلمبرداری نماید. به علاوه قابلیت‌ هایی مانند کنترل از راه دور، حالت‌ های فیلمبرداری متنوع، پخش زنده، پشتیبانی از بلوتوث و آپلود مستقیم به شبکه اجتماعی چینیWeishi برای آن موردنظر بوده است تا کار کاربران چینی را آسانتر از قبل نماید.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

 

منبع: techcrunch

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : کمپانی Tencent عینک هوشمند جدید خود را معرفی کرد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *