کمپانی گوگل پشتیبانی از صفحه نمایش منعطف را به سیستم عامل اندروید اضافه کرد

اندروید

همانطور که می دانید کمپانی سامسونگ تصمیم دارد که تا چند روز آینده از یک گوشی هوشمند با صفحه نمایش منعطف رونمایی به عمل آورد که می تواند انقلاب عظیمی در دنیای گوشی های هوشمند ایجاد کند. البته باید به این نکته اشاره کنیم که نسخه ی قابل عرضه ی این گوشی هوشمند عرضه نخواهد شد و تنها نسخه ی مربوط به توسعه دهندگان است که در طی رویداد این کمپانی رونمایی خواهد شد.

سیستم عامل اندروید

کمپانی سامسونگ در طی رویداد SDC 2018 در زمان معرفی نسل جدید از صفحه نمایش های خود با نام اینفینیتی فلکس، اعلام نمود که از مدتی قبل با همکاری کمپانی گوگل، پشتیبانی سیستم‌ عامل اندروید از صفحه نمایش های منعطف را امکان‌ پذیر نموده اند. البته کمپانی گوگل به طور جداگانه در طی نشست توسعه دهندگان اندروید نیز این بحث مهم را اعلام نموده بود. این کمپانی در طی برگزاری این نشست، گفت که سیستم‌ عامل اندروید از این به بعد قرار است به طور رسمی از صفحه نمایش های منعطف پشتیبانی نماید.

اندروید

پشتیبانی از این ویژگی جدید قطعا کار سختی می باشد؛ به خصوص از این نظر که کمپانی های بسیاری اعلام نمودند؛ تصمیم دارند گوشی های هوشمندی با این قابلیت بسازند. به‌ همین دلیل، کمپانی گوگل مدت زیادی است که همکاری خود را با شرکت های سخت‌ افزاری خود که به طور خاص یکی از آن‌ ها کمپانی کره ای سامسونگ است، آغاز نموده و تصمیم دارد تا این روند را گسترش دهد. دو کمپانی گوگل و سامسونگ از مدت ها قبل با همکاری یکدیگر، کار بر روی دستگاهی را که به احتمال زیاد می‌توان از آن به‌‌ عنوان اولین گوشی منعطف کره‌ ای‌ ها یاد کرد، آغاز نموده اند؛ گوشی هوشمندی که بر اساس ادعای کمپانی گوگل، قرار است در اوایل سال آینده‌ ی میلادی به طور رسمی رونمایی گردد. بدون شک این گوشی منعطف، در کنفرانس‌ های بعدی سامسونگ، نقش بسیار زیادی را ایفا خواهد کرد. گوگل از این گوشی هوشمند جدید، با نام عنوان دستگاه‌ های منعطف یاد کرده است.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

 

منبع: techcrunch

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : کمپانی گوگل پشتیبانی از صفحه نمایش منعطف را به سیستم عامل اندروید اضافه کرد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *