کمپانی هوآوی پلتفرم نهایی شهر هوشمند را عرضه نمود

شهر هوشمند هوآوی

شهر هوشمند هوآوی | این روزها با پیشرفت تکنولوژی کمپانی هایی نظیر هوآوی و سامسونگ و حتی اپل تصمیم گرفته اند تا علاوه بر تولید دستگاه های هوشمند، مناطق مسکونی افراد را نیز هوشمند نمایند. مدتی قبل کمپانی سامسونگ از ایده هایی که برای شهر هوشمند دارد، سخن به میان آورد ولی اکنون نوبت به هوآوی رسیده است تا پلتفرم خود را ارائه نماید.

شهر هوشمند هوآوی

کمپانی چینی هوآوی قصد دارد تا خود را به عنوان یکی از اصلی ترین اهرم های شهر‌های هوشمند در دنیا معرفی نماید و به همین علت اقدام به معرفی پلتفرمی جدید در این زمینه نموده است. پلتفرم شهر دیجیتال معرفی شده توسط این کمپانی در سر دارد تا به دولت‌ ها به منظور توسعه‌ی شهر‌سازی و انجام ارزیابی‌ های مختلف کمک کند. این پلتفرم سعی می‌کند تا تمامی تکنولوژی‌ ها مانند هوش مصنوعی، فضای ابری هیبریدی و همچنین اینترنت اشیا در کنار یکدیگر سبب توسعه‌ ی شهر‌ها گردند. این پروژه ی غول آسا احتیاج به یک مرکز عملیات هوشمند (IOC) دارد که این بخش بتواند سریعا مسائل به وجود آمده در سطح شهر را با استفاده از سنسورها و ویدئوهای دریافتی از سطح شهر به اطلاع مسئولان مربوطه برساند.

شهر هوشمند هوآوی

این مشائل می‌ تواند شامل بخش های آلوده، ترافیک و بسیاری از مشکلات دیگر باشد. پلتفرم مربوطه توسط کمپانی هوآوی می‌ت واند با استفاده از یک نقشه‌ ی سه بعدی، مسائل مذکور را به اطلاع تمامی مسئولان برساند. این سیستم از نسخه های هوش مصنوعی که می توانند پیش بینی های لازم را انجام بدهند، بهره مند می باشد تا بتواند به تولید مدل‌ های جدید هوشمند در آینده ای نزدیک بپردازد و همچنین درخصوص داده های گذشته تا به امروز تحلیلی جدید را ارائه نمایند.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

 

منبع: techradar

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : کمپانی هوآوی پلتفرم نهایی شهر هوشمند را عرضه نمود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *