کمپانی سامسونگ در زمینه شبکه ی 5G و هوش مصنوعی 22 میلیارد دلار سرمایه گذاری نمود

کمپانی سامسونگ

این روزها با پیشرفته تر شدن حوزه ی تکنولوژی، سیستم هوش مصنوعی و شبکه ی 5G در این میان به عنوان بحث های اساسی در دنیای دیجیتال مطرح می باشند. از جایی که کمپانی قدرتمند کره ای همیشه در عرصه ی تولید تکنولوژی های نوین به عنوان یکی از برندهای مطرح به حساب می آید، یک سرمایه گذاری بسیار زیاد و به اندازه ی 22 میلیارد دلار در این زمینه انجام داده است.

کمپانی سامسونگ

کمپانی سامسونگ به دنبال در دست گرفتن 22 درصد از بازار شبکه ی 5G در سال 2020 میلادی است و به همین دلیل تصمیم دارد تا مبالغ بسیار هنگفتی را هزینه نماید. مدیر بخش امور کسب‌ و کارهای مخابراتی کمپانی سامسونگ در طی رویداد سخنرانی‌ های صورت گرفته با وال استریت ژورنال در ایالت کالیفرنیا، هدف های سامسونگ در این خصوص را تشریح نمود. مشکل این سرمایه‌ گذاری در بخش کنفرانس توسعه‌ دهندگان این برند هم مطرح گردیده بود.

کمپانی سامسونگ

کمپانی سامسونگ به صورت سالیانه حدود نیم میلیارد دستگاه هوشمند الکترونیکی تولید و عرضه مینماید که از لحاظ درآمد در این حوزه رتبه‌ ی نخست جهان را دارا می باشد. این کمپانی همچنین در طی سال قبل از اینتل که به عنوان بزرگ‌ ترین تولیدکننده ی تراشه های نیمه‌ هادی‌ در جهان می باشد، پیشی گرفت. هرچند که در تولید تجهیزات شبکه در مقام پنجم پس از کمپانی های هواوی، ZTE، اریکسون و نوکیا قرار دارد ولی در نیمه ی دوم سال جاری میلادی سهم 11 درصدی از بخش تجهیزات شبکه را بدست خود گرفت. این کمپانی تصمیم دارد تا سهم بالاتری را از بازار شبکه ی 5G در اختیار داشته باشد، در نتیجه قدم های ابتدایی برای این کار را بسیار بلند برداشته است. کمپانی کره ای سامسونگ به همراه شبکه ی 5G به دنبال تقویت شاخه‌ های فناوری‌ هوش مصنوعی نیز می باشد، همانطور که این تصمیم را در حوزه‌ ی صنایع اتوماسیونی خود نیز دارا می باشد.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

 

منبع: sammobile

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : کمپانی سامسونگ در زمینه شبکه ی 5G و هوش مصنوعی 22 میلیارد دلار سرمایه گذاری نمود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *