کمپانی اپل گفته است که در برخی از گوشی های آیفون 10 صفحه نمایش لمسی به درستی کار نمی کند

آیفون 10

گوشی هوشمند کمپانی اپل که توانست انقلاب عظیمی در میان گوشی های هوشمند ایجاد نماید، آیفون 10 بود که در سال گذشته رونمایی شد و بسیاری از کمپانی ها نیز به تقلید از اپل تصمیم گرفتند تا گوشی های هوشمند خود را شبیه به آن نمایند. اکنون اپل در مورد یک مسئله ی تقریبا بزرگ در مورد این گوشی پرده برداری کرد و گفت احتمالا برخی از گوشی های آیفون 10 صفحه نمایش درستی ندارند و یا به عبارت دیگر تاچ آن ها به درستی کار نمی کند !

صفحه نمایش لمسی آیفون 10

کوپرتینویی ها به تازگی از مسائلی پرده برداری نمودند که 2 محصول پرطرفدار این کمپانی یعنی آیفون 10 و مک بوک پرو 13 اینچی اپل را تحت تاثیر قرار می دهد. بر اساس گزارش منتشر شده از سوی این کمپانی صفحه نمایش بعضی از دستگاه های آیفون 10 در شناسایی نمودن دستورات لمسی کاربران با مشکلاتی روبرو شده است و به آن ها پاسخ درستی نمی دهد. این مسئله زمانی بدتر خواهد شد که بعضی از این پنل ها حتی در صورت عدم لمس توسط کاربر هم به اشتباه سبب فعال نمودن اپلیکیشن ها و سایر منوها می گردد.

آیفون 10

کمپانی اپل در شرایطی این گزارش را منتشر نموده است که کاربران دستگاه های آیفون 10 مدت ها پیش از ایراد پنل صفحه نمایش خبر داده بودند. این کمپانی پرطرفدار بعد از عرضه آیفون های XS و XS مکس سیستم تولید آیفون 10 را متوقف نمود. اپل یک مشکل دیگر را هم علنی نموده است که در تعداد کمی از مک بوک پروهای 13 اینچی این کمپانی سبب از دست رفتن اطلاعات و خرابی درایو منجر می گردد. این نسخه های کم که تاچ بار ندارند، در طول یک بازه 1 ساله بین ژوئن 2017 میلادی تا ژوئن 2018 میلادی و به همراه حافظه های داخلی 128 یا 256 گیگابایتی عرضه گردیده اند.

کمپانی اپل به این سری از کاربران توصیه نموده است تا به منظور پیشگیری از حذف ناخواسته ی اطلاعات در اولین فرصت لپ تاپ خود را تعمیر نمایند. تعمیر مک بوک پروهای این کمپانی و تعویض صفحه نمایش های معیوب گوشی های آیفون 10 به طور رایگان صورت پذیرفته و کاربران مجبور به پرداخت هزینه های بالا نیستند. شاید بعضی از افراد بر این باور هستند که این مسئله به دلیل تغییر طراحی صفحه نمایش آیفون ۱۰ نسبت به مدل های پیشین است که در طی آن نسبت نمایشگر به پنل جلویی افزایش می یابد و یک بریدگی نیز به آن افزوده شد. در عین حال نباید فراموش نمود که در سال های قبل گوشی آیفون 6 هم با مسئله ی مشابهی روبرو شده بود و در آن هنگام کمپانی اپل امکان تعمیر رایگان را فراهم نمود.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

 

منبع: bloomberg

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : کمپانی اپل گفته است که در برخی از گوشی های آیفون 10 صفحه نمایش لمسی به درستی کار نمی کند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *