کمپانی اپل به صورت محرمانه به کارمندان خود هشدار داد

کمپانی اپل

کمپانی اپل یکی از کمپانی های بسیار حساس در زمینه ی انتشار اطلاعات محرمانه می باشد و همیشه سعی دارد پیش از معرفی رسمی دستگاه های خود اطلاعاتی در خصوص این دستگاه ها به جایی درز نکند و تنها در زمان معرفی رسمی اطلاعات دستگاه های خود را منتشر کند و تمامی تلاش خود را می کند که هیچ خبری در این بازه ی زمان انتشار نیابد.

اما در این بازه ی زمانی واقعیت به این صورت اتفاق نمی افتد و بارها و بارها اطلاعات مختلفی از این گوشی های هوشمند به بیرون درز می کند، به صورتی که وقتی گوشی هوشمند معرفی می گردد بسیاری از اطلاعات آن پیش از معرفی رسمی از سوی اپل به بیرون درز کرده است و تمامی رسانه ها نیز اطلاعات این گوشی هوشمند را منتشر کرده اند.

کمپانی اپل در این خصوص تصمیم گرفت که کمی کار خود را محکم تر بگیرد و در سال گذشته 29 نفر را در این زمینه شناسایی کرد و موفق شد که 12 نفر از آن ها را دستگیر نماید و به طور رسمی اعلام کرد که در صورت بروز چنین مسئله ای قطعا با کارمندان متخلف برخورد شدید قضایی خواهد شد. این کمپانی در طی یک یادداشت محرمانه به تمامی کارمندان خود اعلام کرده در صورت مشاهده ی چنین موضوعی علاوه بر اینکه از کمپانی اپل اخراج می گردند، بلکه برای پیدا کردن کار در شرکت های دیگر نیز دچار مشکل خواهند شد.

کمپانی اپل به ابن دلیل از انتشار اطلاعات محرمانه ی خود ناراضی است که رقبای این کمپانی با اطلاع از آن ها سریعا اقدام کرده و بر میزان فروش و سوددهی این کمپانی تاثیر می گذارد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : کمپانی اپل به صورت محرمانه به کارمندان خود هشدار داد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *