کمپانی اپل بروزرسانی iOS 12.1 را منتشر کرد

iOS 12.1

بروزرسانی iOS 12.1 | کمپانی اپل در شهریور ماه سال جاری از سیستم عامل iOS 12 رونمایی به عمل آورد که بسیاری از کاربران این نسخه از سیستم عامل اپل را بر روی دستگاه های خود نصب نمودند ولی کمپانی اپل در این نسخه از بروزرسانی خود تغییرات چندانی را اعمال نکرد ولی حجم زیادی از باگ های iOS 12 را در این سیستم عامل برطرف نمود و شرایطی را فراهم کرد تا کاربران دستگاه های قدیمی در آیفون های خود سرعت بالایی را داشته باشند.

بروزرسانی iOS 12.1

جدیدترین بروزرسانی سیستم عامل اپل از دیروز در دسترس کاربران دستگاه های این کمپانی قرار گرفته است و با ویژگی‌های جدیدی نظیر فیس تایم گروهی، قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت به صورت همزمان، اعمال تغییرات کاربردی در دوربین، ایموجی‌های جدید و بسیاری امکانات دیگر در اختیار کاربران دستگاه های آیفون و آیپد‌ قرار گرفته است. یکی از قابلیت های جدید iOS 12.1، مربوط به Face Time گروهی می باشد. این قابلیت که در طی مراسم WWDC در خردادماه توسط اپل معرفی شده بود این اجازه را به کاربران می دهد که به صورت همزمان با ۳۲ نفر از طریق این اپلیکیشن اختصاصی اپل ارتباط برقرار نمایند.

iOS 12.1

همچنین تمامی این ۳۲ نفر که در حال استفاده از Face Time هستند، می‌توانند از ویژگی های انیموجی و مموجی‌ ها نیز استفاده نمایند تا تجربه‌ ی استفاده از فیس تایم گروهی جالب تر از قبل گردد. یکی دیگر از قابلیت های جذاب، بهبود عملکرد دوربین آیفون های اپل می باشد. در صورتی که بخاطر داشته باشید زمانی که اپل به معرفی آیفون‌ های جدید خود می‌ پرداخت، به توانایی‌ های بسیار زیادی از این گوشی های هوشمند می‌ بالید، بخصوص امکان کنترل عمق میدان دید به شکل Real Time. در شرایطی که این قابلیت هنوز در اختیار کاربران دستگاه های اپلی نبوده است، اکنون جدیدترین بروزرسانی سیستم عامل اپل در اختیار آخرین سری از دستگاه های آیفون‌ قرار گرفته؛ مسئله ای که زیبایی تصاویر پرتره‌ ی گرفته شده با گوشی های آیفون را زیباتر از قبل می کند.

 

مطالب مرتبط

بیشتر بخوانید  سیستم عامل iOS 18 با تغییرات بزرگ همراه است

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

 

منبع: Phonearena

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : کمپانی اپل بروزرسانی iOS 12.1 را منتشر کرد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *