کرایه تاکسی های آنلاین نیز باید متعادل باشد

تاکسی های آنلاین

کرایه تاکسی های آنلاین | بر اساس گفته های مدیر اتحادیه تاکسیرانی های شهری : نرخ موجود در بعضی از تاکسیرانی های شهری به نسبت دیگر تاکسی ها کم تر است. بر این اساس نرخ ها باید به صورت عادلانه و مطابق با یکدیگر باشند. گزارشی که از کلیک انتشار یافته می گوید : مرتضی ضامنی که یکی از مدیر عاملان اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور است ، گفته در مورد اعتراض تاکسیرانان از مرکز هایی مانند اسنپ و تپ سی در خصوص کم بودن هزینه جا به‌ جایی ، برای این موضوعات دو راه کار دارد. اولی استفاده از سامانه اینترنتی بر خط است که موجب کم شدن هزینه ها می شود و راه حل دوم این است که این مسایل بایست دارای آیین نامه و دستورالعمل هایی شود که این موضوع در دستور کار قرار بگیرد و نوع نگاه شهرداری به این مسایل هم باید دچار تحول شود.

وی در مورد هزینه تاکسی های اینترنتی گفته : اگر هزینه ای که تاکسی ها دریافت می کنند صحیح باشد ، دلیلی برای اجتماع و اعتراض مداوم تاکسی ها نمی باشد. اما با کارگذاری سیستم های هوشمند می توان این هزینه را کم کرد ولی این موضوع بدین معنی نیست که هزینه انقدر کم شود که رقیبان از دور خارج شوند ، ما به این موضوع که با استفاده از سیستم های بر خط قیمت تا کم تر می شود اعتقاد داریم .و می توان خدمات مطمئن تری را به افراد جامعه ارائه داد.

آقای ضامنی در جواب به امضای تفاهم نامه شرکت اینترنتی مثل اسنپ و تپ سی جواب داد: دنبال کردن و انجام مذاکرات ادامه دارد و در شورای عالی ترافیک شهر های کشور ، دستور هایی برای عمل به این موضوع نوشته می شود. در صورت ابلاغ مرز این برنامه ها مشخص می شود و دارای یک قیمت منصفانه خواهیم بود. استفاده از ابزار و تکنولوژی های جدید از نظر وی لازم و ضروری است و برای کار های حرفه ای باید از آن ها استفاده شود.

این موضوع شامل مراکز تاکسیرانی هم می شود این مراکز باید سعی کنند که این تکنولوژی را پخش و برای رانندگان خود فراهم کنند. در تمام موارد مرتبط با شهرداری باید با علم و تکنولوژی پیش برویم و با استفاده از آن ها پیشرفت کنیم و این موضوع شامل خدمات تاکسیرانی نیز می باشد.

بیشتر بخوانید  قیمت هواوی میت 10

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : کرایه تاکسی های آنلاین نیز باید متعادل باشد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *