کاهش تعرفه مکالمه تلفنی با زائرین اربعین

مکالمه تلفنی با زائرین اربعین

مکالمه تلفنی با زائرین اربعین | همانطور که می دانید هرساله با نزدیک شدن شیعیان به اربعین حسینی تعداد زیادی از زائرین به سمت کربلا برای زیارت روانه می شوند. در این میان بسیاری از زائرین این دغدغه را داشتند که نمی توانند با اقوام خود در ایران به راحتی تماس برقرار کنند و اساسا تعرفه های برقراری تماس تلفنی بسیار بالا است.

مکالمه تلفنی با زائرین اربعین

براساس گزارش روابط عمومی و سازمان اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و ‌فناوری اطلاعات، هیئت اتصالات و وزارت ارتباطات کشور عراق پس از انجام مذاکرات بسیار با کاهش تعرفه ی مکالمه از ایران به کشور عراق در اربعین سال جاری موافقت نموده است. قبل از این شرکت ارتباطات سیار هم از کاهش تعرفه همراه اول برای زائرین اربعین اطلاعیه ای منتشر کرده بود.

محمدجواد آذری جهرمی، پستی در اینستاگرام خود در این خصوص منتشر کرد و گفت:

  1. تعرفه ی مکالمات صادر شده از سوی ایران به عراق از دقیقه‌ ای 3000 تومان به دقیقه‌ ای 900 تومان در طول ایام اربعین حسینی کاهش پیدا کرد.
  2. در 10 قسمت از مسیر شهرهای نجف به کربلا، با همکاری شرکت‌ های اینترنتی کشور عراق Wifi رایگان برای تمامی زوار فراهم گردیده است. صحن حضرت زهرا سلام الله علیها هم در طی دو روز آتی به اینترنت Wifi  رایگان مجهز می گردد.
  3. ظرفیت ارتباطات میان دو کشور به 2 برابر قبل افزایش یافته است.

مکالمه تلفنی با زائرین اربعین

ایشان در ادامه به چند نکته نیز اشاره نمودند:

  • علاوه بر تمامی تمهیدات اپراتورهای کشور عراق، در مسیر شهرهای نجف به کربلا در طول ایام منتهی به اربعین، با شلوغی مسیرهای ارتباطی روبرو خواهیم شد.
  • با افزایش قیمت ارز، استفاده از تمامی خدمات رومینگ و به خصوص رومینگ دیتا بسیار گران خواهد بود. توصیه داریم که به منظور صرفه‌ جویی در تمامی هزینه‌ ها، زائرین عزیز حتما از سیم‌ کارت‌ های عراقی استفاده کنند.
  • برقراری تماس از ایران به عراق بسیار مقرون به صرفه‌ تر می باشد.

 

مطالب مرتبط

 

بیشتر بخوانید  ایجاد اشتغال با استفاده از تولید داخلی سیمکارت های همراه اول

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : کاهش تعرفه مکالمه تلفنی با زائرین اربعین

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *