چگونه می توانیم عکس های بدون استفاده و دانلود شده در واتس آپ ، تلگرام ،لاین و …. را بصورت خودکار پاک کنیم ؟

حذف خودکار عکس های دانلود شده در اپلکیشن های پیام رسان

چگونه می توانیم عکس های بدون استفاده و دانلود شده در واتس آپ ، تلگرام ،لاین و …. را بصورت خودکار پاک کنیم ؟برنامه های واتس آپ ، تلگرام ، لاین و دیگر شبکه های اجتماعی امروزه با استقبال زیاد کاربران روبرو شده اند به گونه ی که کاربران همیشه دوست دارند برای برقراری ارتباط با یکدیگر از آنها استفاده کنند ، لازم است برای استفاده از آنها بخوبی کار با آنها را یاد بگیریم . اما این امکان وجود دارد هنگامی که از آنها استفاده می کنیم به صورت ناخواسته عکس های در دستگاه ما دانلود شوند و همچنین ذخیره گردند در صورتی که برخی از این عکس ها هیچ وقت نیاز ما نمی شوند یا فقط دوست داشته باشیم یکبار آنها را مشاهده کنیم .

برای پاک کردن عکس ها می توانید آنها را در درون برنامه انتخاب کنید و سپس آنها را پاک کنید که باید دقت داشته باشید این کار زمان زیادی را می طلبد زیرا باید تک به تک عکس ها در گروه ها و چت های خصوصی انتخاب کنیم و بعد پاک کنیم ، اما برای اینکار راه حلی وجود دارد که کافی است مراحل زیر را دنبال کنید تا عکس های که در برنامه های مانند لاین ، واتس اپ و تلگرام و … دانلود شده است به شکل خودکار حذف گردند البته فراموش نکنید که می توانید در تنظیمات برخی از اپلیکیشن ها اقدام به غیر فعال سازی دانلود خودکار تصویرها نمایید اما افزون بر این روش ،  می توانید از روش های دیگری نیز استفاده نمایید : ( با ادامه این پست با ما همراه باشید) .

 

Magic cleaner

اگر می خواهید به راحتی عکس های که در برنامه ارسال و دریافت شده اند را پاک کنید می توانید از این اپلیکیشن(Magic cleaner ) استفاده کنید .فعلا کاربران اندرویدی قادر به استفاده از این برنامه هستند و نسخه اندرویدی آن معرفی شده است  .

روش کار با این اپلیکیشن بسیار راحت است و برای کار با آن نیاز به مهارت خاصی نداشته است بعد از اینکه برنامه را بر روی دستگاه خود نصب کردید کافی است شما گزینه Next  را لمس کنید تا جستجو توسط برنامه در حافظه دستگاه شما آغاز گردد.

برای کار با این اپلیکیشن کافی است چند نکته را در نظر بگیرید .

اولین نکته اتصال به اینترنت در زمان استفاده از اپلیکیشن می باشد ( هنگام کار با اپلیکیشن حتما باید اینترنت گوشی خود را متصل نمایید) . دومین نکته عملکرد اپلیکیشن می باشد ؛ به گونه ی است عکس های که در گوشی شما وجود دارد را با عکس های در پایگاه داده اینترنتی مقایسه می نماید و سپس به این نتیجه می رسد که چه عکس های بدون کاربرد می باشد ، البته این مقایسه در زمان کوتاهی اتفاق می افتد.

بعد از اینکه این مقایسه انجام شد و تشخیص عکس های بدون کاربرد که توسط برنامه های پیام رسان صورت گرفت ، اپلیکیشن از شما می خواهد تا اگر با حذف آنها موافق هستید روی دکمه Clean کلیک کنید تا همه ی عکس ها پاک گردند .

به همین راحتی

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : چگونه می توانیم عکس های بدون استفاده و دانلود شده در واتس آپ ، تلگرام ،لاین و …. را بصورت خودکار پاک کنیم ؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *