چگونه می توانیم در اینستاگرام قابلیت کامنت را غیر فعال نماییم ؟

پیام یکبار مصرف در اینستاگرام

یکی از ویژگی های که امروزه در اینستاگرام بسیار کاربرد دارد بستن یا غیر فعال سازی کامنت ها می باشد این قابلیت را می توان یکی از بهترین قابلیت های اینستاگرام دانست . برخی از افراد مشهور و همچنین برخی از پیج های عمومی از این قابلیت بسیار استفاده می کنند . نحوه ی استفاده از این قابلیت بدین صورت است که افراد هر زمانی که پستی می گذارند می توانند کامنت را در آن به صورت کامل غیر فعال نمایند .

عده ای زیادی از افراد مشهور بوده اند که از کامنت های بی ربط و غیر مودبانه کاربران با پست هایشان از اینستاگرام برای همیشه خداحافظی کرده اند اما امروزه با این قابلیت دیگر جایی نگرانی نیست و هر زمانی که افراد بخواهند می توانند کامنت ها را برای همیشه غیرفعال کنند و از شر کامنت های مزاحم رها شوند .

در ادامه این پست ما تصمیم گرفتیم شما را با روش بستن و غیر فعال سازی قابلیت کامنت در اینستاگرام آشنا کنیم اگر قصد دارید این ترفندها را یاد بگیرید  با ادامه این پست با ما همراه باشید .

 

چگونگی بستن کامنت در زمان انتشار یک پست

بسیار ساده است و شما می توانید به راحتی اینکار را انجام دهید . باید برای اینکار زمانی که یک پست را ارسال می کنید هنگامی که به نوشتن توضیحات می رسید باید گزینه‌ی Advanced Settings را انتخاب نمایید . شما با این کار به صفحه ای جدید وارد می شود که با روشن کردن گزینه ی موجود در آن می توانید قابلیت ارسال کامنت را برای آن پست به صورت کامل ببنید . زمانی که این کار را انجام دادید آیکون کامنت در آن پست به صورت کامل حذف می گردد . ( همانند تصویر )

گزینه‌ی Advanced Settings

خاموش کردن قابلیت کامنتحالا ممکن است که پستی را منتشر کرده باشید و بعد از تصمیم به بستن کامنت ها گرفته باشید برای اینکار باید از روشی که در ادامه برای شما بیان شده استفاده نمایید .

باید به پست مورد نظر مراجعه کنید و منوی سه نقطه ی را بزنید می بینید که در کنار گزینه های Edit یا Delete گزینه ای با عنوان Commenting Turn Off وجود دارد که می توانید از آن برای غیر فعال سازی کامنت در پست مورد نظر استفاده نمایید .

Turn On Commentingچگونه می توانیم ارسال کامنت را مجددا فعالسازی کنیم ؟

اگر کامنت پستی را غیرفعال کردید و قصد داشتید دوباره آن را فعال کنید باید به بخش منوی سه نقطه ی بروید و گزینه Turn On Commenting را بزنید حالا دوباره فعال سازی کامنت را انجام داده اید .

نکته مهم : اگر شما کامنت های یک پست را ببنید ، همون کامنت های که برای شما ارسال شده است و هم  آیکون کامنت برای شما پنهان می شود . اما اگر مجددا کامنت ها را فعال سازی کردید می توانید کامنت های قبلی را نیز ببنید . می توانیم این گونه بگوییم که غیر فعال سازی کامنت یعنی کامل حذف نمی شوند تنها از دید شما مخفی خواهند شد .

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : چگونه می توانیم در اینستاگرام قابلیت کامنت را غیر فعال نماییم ؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *