چگونه از دسترسی دیگران به برنامه های گوشی اندرویدتان جلوگیری کنید؟

چگونه از دسترسی دیگران به برنامه های گوشی اندرویدتان جلوگیری کنید؟

شما گوشیتان را به کسی میدهید تا تماسی برقرار کند، یا در نت به دنبال چیزی بگردد و ناگهان متوجه میشوید که در حال خواندن پیام هایتان هستند. اکثر مردم میدانند که این کار درست نیست، اما همه ما یک نفر را میشناسیم که واقعا متوجه نمیسود که چرا این رفتار نا شایست است.
این طور نیست که همه مردم چیزی برای قایم کردن داشته باشند، اما این روز ها همه ما یک ثبت مجازی از فعالیت های ر وزمره مان را در جیب هایمان داریم. در گوشی های ما اطلاعات شخصی زیادی ثبت شده است که نمیخواهیم تمام مردم دنیا از آنها با خبر شوند.
یک راه برای امنیت حریم خصوصیتان، این است که برای گوشیتان پسورد بگذارید. با این که این کار تا حد زیادی حریمتان را حفظ میکند، اگر بخآاهید گوشیتان را به کسی بدهید تا تماسی بگیرد، یا این که بخواهد چیزی را آنلاین چک کند، دیگر کارآمد نخواهد بود. در زمان هایی مانند این است که پسورد گذاری روی برنامه ها به صورت جداگانه کارآمد میشود، برنامه های زیادی وجود دارند که این کار را انجام میدهند اما Smart AppLock پیش ما محبوبیت بیشتری دارد.

روش:

1. برنامه را دانلود کنید.
2. زمانی که برای اولین بار وارد برنامه میشوید، از شما میخواهد که یک پسورد انتخاب کنید. رمز پیش فرض همانطور که در کادر راهنما میبینید، ۷۷۷۷ است. آن را وارد کنید تا وارد برنامه شوید.
3. حالا وارد برنامه شده اید.
4. دکمه سبز + را که در پایین صفحه قرار دارد بزنید.
5. برنامه هایی را که میخواهید روی آنها رمز بگزارید، انتخاب کنید. برای این کار فقط باید روی مربع هایی که کنار نام هر برنامه قرار دارند بزنید.
6. روی گذینه اضافه بروید.
7. در کنار هر برنامه، یک دکمه با نام تقلبی میبینید. روی این گذینه بزنید تا پیام برنامه تقلبی را فعال کنید. هر زمان که بخواهید وارد آن برنامه شوید، پیامی به این صورت دریافت میکنید ٰ متاسفانه …. متوقف شده است. اگر کسی این پیام را ببیند و گذینه اوکی را انتخاب کند، به صفحه خانه میرود. اما اگر روی اوکی بزنید و برای مدتی نگه دارید، از شما درخواست پسورد خواهد شد.
تمام شد. حالا تمام برنامه هایی که انتخاب کردید پشت یک پسورد پنهان شده اند. اما بهتر است که پسورد پیش فرض را عوض کنید. به این صورت:

بیشتر بخوانید  گرانترین گوشی هوشمند جهان را بشناسید...

روش:

1. به سمت چپ بکشید تا به تنظیمات بروید.
2. روی تنظیمات پسورد و پترن بزنید.
3. روی پسورد بروید و یک پسورد جدید عددی انتخاب کنید.
4. روی راهنمای پسورد بروید تا راهنمایی که به طور پیش فرض وجود دارد را عوض کنید.
شما همچنین میتوانید از پترن برای قفل کردن گوشیتان استفاده کنید، یا از کاراکتر ها برای ساخت پسورد استفاده کنید. فقط کافی ست روی هر مدلی که میخواهید بزنید تا انتخاب شود.
با این راه شما یک پسورد برای تمامی برنامه های انتخابیتان خواهید داشت. اگر میخواهید بزنامه هایتان پسورد های متفاوتی داشته باشند، این روش را امتحان کنید.

روش:

1. برنامه را باز کنید و به قسمت تنظیمات بروید.
2. روی پسورد های چندگانه بزنید.
3. روی اضافه کردن پسورد بزنید.
4. در اینجا میتوانید پسورد را به هر کدام از برنامه ها بدهید.
5. روی مربع کنار نام های برنامه ها بزنید و گذینه اضافه را بزنید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : چگونه از دسترسی دیگران به برنامه های گوشی اندرویدتان جلوگیری کنید؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *