چه گوشی هایی بروزرسانی اندروید P را دریافت نخواهند کرد؟

اندروید P

گوگل در چند روز گذشته از ویرایش بروز نسخه پیش نمایش نسل آینده سیستم عامل موبایل خود که اندروید P نام دارد، رونمایی کند. موضع جالب این نسخه حذف پشتیبانی از موبایل های نکسوس 5X و 6P و تبلت پیکسل C می باشد. گوگل عدم عرضه ایمیج نسخه Developer preview1 را تایید کرده است که برای گجت های ذکر شده دائمی خواهد بود و این گوشی های هوشمند قرار نیست میزبان نسل جدید اندروید باشند. البته نکسوس 5X و 6P به روزرسانی های امنیتی را دریافت می کنند ولی تا آخر عمر خود به اندروید اوریو وابسته می شوند.

از بزرگترین تغییرات پیش نمایش جدید این است که نسخه توسعه یافته اندروید P دارای باز آرایی بخش اعلان هاست که به وسیله آن ها گزینه های مختلف به سادگی در دسترس کاربران قرار می گیرد. امکان مدیریت اعلان ها نیز بیش از قبل فراهم می شود. به اضافه این موضوعات ، ویژگی های جدیدتری برای حفظ حریم خصوصی و اطلاعات کاربر در برنامه های مختلف اضافه می شود.

با برداشتن گجت هایی که گفته شد، اکنون امکان تجربه اندروید P فقط بر روی موبایل های پیکسل، پیکسل XL ، پیکسل ۲، پیکسل XL2 وجود خواهند داشت و توسعه دهندگان برای شناخت بیشتر از قابلیت های آن ها ناچار به تهیه یکی از گجت های ذکر شده هستند. اکنون باید منتظر باشیم تا نسخه ی رسمی این سیستم عامل برای گوشی های اندرویدی منتشر شود تا ببینیم نظر کاربران در خصوص میزان کارایی این سیستم عامل به چه صورت می باشد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : چه گوشی هایی بروزرسانی اندروید P را دریافت نخواهند کرد؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *