چه کسی همسر همایون شجریان است ؟

گیتا خوانساری

این روزها شایعه های فراوانی در دنیای هنرمندان منتشر می شود که شامل خبر ازدواج ، طلاق ، تصادف و … است.این شایعه ها به گونه ی است که سبب می شود به یکباره موج توجه هات به آنها جلب شود و برخی آنها را شایعه نداند.دو هنرمند عزیزی که طی این روزها خبر ازدواجشان در فضای مجازی پیچیده است همایون شجریان و سحر دولتشاهی می باشد.

حالا که شایعه های زیادی در مورد ازدواج همایون شجریان و سحر دولتشاهی شنیده می شود ، برخی کنجکاوند که بدانند همسر همایون شجریان کیست.همایون شجریان فرزند محمد رضا شجریان استاد موسیقی ایران می باشد.

همایون شجریان

در سی و یک اردیبهشت سال 1354 همایون شجریان  در خانواده ی متولد شد که سرشار از موسیقی بود و پدرش نام او چکاوک گذاشت اما در آن زمان پدر همایون شجریان (محمد رضا شجریان) که در حال نواختن در دستگاه همایون بود به پیشنهاد آقای ابتهاج ، نام پسر خود را همایون گذاشت.

همایون شجریان به پیشنهاد و صلاح دید پدرش ، موسیقی را نزد ناصر فرهنگ فر آموخت و همچنین چند سالی نزد جمشید محبی را برای آموختن موسیقی بوده است.

همایون شجریان جز یکی از خوانندگان معروف موسیقی سنتی ایرانی می باشد که نوازنده کمانچه و تنبک است.

همسر همایون شجریان

گیتا خوانساری همسر همایون شجریان می باشد که در سال 1374 با همایون شجریان ازدواج کرده است و دخترش یاسمن بعد از دوازده سال ازدواجشان  به دنیا امده است.اولین البومی که همایون شجریان به عنوان تنها خواننده او بوده است و در سال 1382 منتشر شده است ، البوم “نسیم وصل ” می باشد که اهنگ سازی آن را محمدجواد ضرابیان به عهده داشت.

این البوم به عنوان شروعی بود تا او بتواند کنسرت های را اجرا کند و البوم های مستقلی را منتشر نماید. البوم شوق دوست ، ناشکیبا ، نقش خیال و … از دیگر البوم های او می باشند.

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  معرفی سایت ایران کنسرت

نظرات در مورد : چه کسی همسر همایون شجریان است ؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *