چند کار اشتباهی که هنگام عکس بردای ممکن است انجام دهید

عکس برداری

پوزیشن مناسب برای عکس برداری : پوزیشن یا ترکیب ‌بندی مبحثی مهم در هنر عکاسی است که می تواند به عکس های شما ظاهری خاص و معنا دار ببخشد، اما بیشتر افراد گوشی خود را از جیبشان در می آورند برنامه ی مورد نظر را اجرا می کنند و عکس خود را ثبت می کنند و به راه خود ادامه می دهند درحالی که اگر شما به دنبال ثبت عکسی ماندگار و خوب هستید باید بدانید که قرار دادن سوژه در مکانی مناسب از عکس بسیار مهم است.

استفاده از فلش دوربین: بسیاری از کاربران معتقدند که استفاده از فلش در عکاسی با موبایل گزینه ای حیاتی است، اما این در حالی است که ممکن است باعث ایجاد مشکل قرمزی چشم شود اما این مشکل به سادگی با استفاده از برنامه های ویرایشی قابل اصلاح است.

استفاده از زوم برای عکاسی: همه می دانند که هنگام استفاده از زوم گوشی مشکلاتی مثل لرزش بیشتر هنگام عکاسی و یا عکس بی کیفیت را خواند داشت پس فقط در مواردی که مجبور هستید از این گزینه استفاده کنید چون در غیر این صورت عکس شما، عکس جالبی نخواهد بود.

اشتباه ترین کار، ثبت یک عکس از سوژه ی مورد نظر است: اگر شما در حال ثبت یک لحظه ی مهم یا یک سوژه ی جالب و دیدنی هستید به شما پیشنهاد می دهم که چندین عکس را از آن ثبت کنید چون به دلایلی ممکن است اولین عکس ثبت شده خوب نباشد پس با گرفتن چندین عکس می توانید این مشکل را حل کنید.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  ترفندهایی در عکاسی با گوشی های آیفون

نظرات در مورد : چند کار اشتباهی که هنگام عکس بردای ممکن است انجام دهید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *