پیش فروش نوت 9 سامسونگ از اواسط مرداد

نوت 9

همانطور که می دانید کمپانی سامسونگ قصد دارد تا کمتر از یک ماه دیگر قصد دارد از فبلت محبوب خود با نام گلکسی نوت 9 رونمایی به عمل آورد و بسیاری از طرفدران سری نوت این کمپانی منتظر انتشار خبرهای رسمی از سوی سامسونگ می باشند. اگر کمی خبرهای دنیای تکنولوژی را بررسی کرده باشید، قطعا می دانید که فبلت جدید کره ای ها به یکی از پر حاشیه ترین گوشی های سال جاری میلادی تبدیل شده است و تاکنون شایعات زیادی در خصوص آن منتشر شده است.

این کمپانی کره ای تاریخ دقیق رونمایی از نوت 9 را 18 مرداد اعلام کرده که قیمت و تاریخ دقیق عرضه در همان روز معرفی تعیین خواهد شد. بر اساس گزارش جدیدی که از کره‌ ی جنوبی منتشر شده است، پیش فروش گلکسی نوت 9 از اواخر مرداد آغاز خواهد شد.

این فبلت نبست به مدل قبلی خود کمی زودتر رونمایی می شود؛ نوت 8، سال گذشته در اول شهریور رونمایی شد و در 24 شهریور همان سال به بازار عرضه شد. کمپانی سامسونگ هنوز تاریخ دقیق عرضه‌ ی پرچمدار آینده ی خود را تعیین نکرده است ولی قطعا مراسم رونمایی از آن در تاریخ 18 مرداد انجام خواهد شد. گزارش های متعددی تاریخ عرضه‌ی نوت 9 را 2 شهریور اعلام کرده‌ اند ولی گزارش‌هایی که امروز منتشر شدند، اعلام کردند که پیش‌ فروش این فبلت، حداقل در کره جنوبی، از اواخر مرداد ماه سال جاری میلادی آغاز خواهد شد.

باید بگوییم کخ این تاریخ عرضه آنقدرها هم غیر عادی نیست؛ زیرا شروع پیش فروش چند روز بعد از معرفی پذچمدار جدید، موضوعی عادی می باشد و همچنین همه ی نمایندگی‌ ها و فروشندگان رسمی کمپانی سامسونگ، چند روز پیش از تاریخ عرضه، پیش‌فروش آن را آغاز خواهند نمود.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  احتمال استفاده سامسونگ از پردازنده های گرافیکی AMD یا Nvidia

نظرات در مورد : پیش فروش نوت 9 سامسونگ از اواسط مرداد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *