پیش فروش بزرگ محصولات ایران خودرو آغاز شد

ایران خودرو

ایران خودرو | این روزها شرایط بازار خودروهای داخلی آنقدرها خوب نیست و به دلیل تحریم های ایالات متحده آمریکا بسیاری از گروه های خودروسازی ایران توانایی تولید خودروها را ندارند و میزان تولید آن ها کاهش یافته است. مدتی پیش گروه خودروسازی سایپا یک فروش اینترنتی آغاز نمود و افراد زیادی در این فروش اینترنتی شرکت نمودند و خودروهای این گروه خودروسازی را پیش خرید کردند. پس از این موضوع، گروه خودروسازی ایران خودرو نیز تصمیم گرفت تا به منظور تقسیم عادلانه ی وسایل نقلیه در ایران محصولات خود را در طی یک پیش فروش اینترنتی عرضه نماید. امروز، مورخ 3 مهر 1397 دقیقا زمان آغاز این پیش فروش اینترنتی می باشد.

پیش فروش ایران خودرو

در پیش فروش ویژه ایران خودرو، به منظور پیشگیری از ترافیک مشتریان بر روی سایت آنلاین فروش و تلف شدن زمان و سرعت بخشیدن به سیستم ثبت نام، کد ملی تمامی مشتریان بر اساس رقم سمت راست به 6 گروه تقسیم می شود و در هر روز تنها مشتریانی که کد ملی آن ها در سایت تعیین شده است، قادر به ثبت نام خواهند بود. معاون بخش بازاریابی و فروشایران خودرو در این خصوص اظهار نمود:

در این شرایط پیش فروش خودروهای پژو 206 تیپ 2 و 206 تیپ 5، پژو 405 GLX، سمند LX، سورن ELX، رانا، دنا و وانت آریسان قابل عرضه می باشند. بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، افرادی که دارای کد ملی با رقم سمت راست عدد 1 امروز، کد ملی با رقم سمت راست اعداد 2 و 3 فردا یعنی روز چهارشنبه مورخ 4 مهر ماه، کد ملی با رقم سمت راست اعداد 4 و 5 روز پنج شنبه، کد ملی با رقم سمت راست  اعداد 6 و 7 روز شنبه، کد ملی با رقم سمت راست اعداد 8 و 9 روز یکشنبه و کد ملی با رقم سمت راست عدد 0 روز دوشنبه هفته ی بعد می توانند در این طرح پیش فروش ثبت نام نمایند.

لازم به ذکر است که ظرفیت پیش فروش محصولات این گروه خودروسازی در طول این طرح میان روزهای مختلف و کدملی های مختلف سهیم شده است و اطمینان خاطر داده می شود که قطعا خودرو به دست مصرف کنندگان واقعی خواهد رسید. ایران خودرو در همین راستا، محدود نمودن شرایط ثبت نام برای خودرو اولی ها و یا افرادی که فاقد خودرو با اعتماد به مشتریان و تکمیل فرم خود اظهاری را در برنامه های خود گنجانده است.

ایران خودرو

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : پیش فروش بزرگ محصولات ایران خودرو آغاز شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *