پیش بینی های موسسه تحقیقاتی کانتار از میزان فروش اسپیکرهای هوم پاد اپل

هوم پاد

کمپانی محبوب آمریکایی اپل معرفی و عرضه بلند گو های اسمارت هوم پاد را از امروز به تاریخ ۹ فوریه مصادف با ۲۰ بهمن آغاز کرد، اما این مایه ی تعجب و متحیر نیست که بیشترین میزان تمایل برای برای به دست آوردن این بلندگو ها در بین افرادی است که از سرویس استریم موسیقی اپل موزیک بهره می برند گ. در این باره نظرسنجی هایی از طرف موسسه ی تحقیقاتی کانتار انجام شده است که نشان می دهد که احتمال خریدن این هوم پاد ها توسط کاربران سرویس موسیقی اپل مساوی ۹ برابر کاربران دیگر است.

نظرسنجی موسسه ی کانتار در کشور انگلستان نشان داده است که حدود صد و سی هزار نفر از افراد این کشور علاقه‌ مند به تهیه ی اسپیکر های هوشمند هوم پاد جدید کمپانی محبوب اپل هستند، اما همه ی این ها در حالی است که قبلا در بررسی‌ های انجام‌شده توسط همین موسسه از این حکایت دارد که در حدود پانصد هزار نفر از بریتانیایی‌ ها جهت خرید اسپیکر های هوشمند از سایت آمازون برنامه ریزی کرده اند.

گزارش‌هایی به طور غیر رسمی وجود دارد که حاکی از آن است که اولین سفارش‌ های مربوط به هوم‌ پاد های کمپانی محبوب اپل که امروز از طرف کاربران به ثبت رسیده است به احتمال زیاد فردا به دست خریداران خواهند رسید. بر طبق روندی که بازار مصرف در حال حاضر به خود گرفته است کمپانی اپل به صورتی جدی به جامعه‌ ی کاربران فعلی خود به شدت وابسته است و در آینده هم به همین صورت خواهد ماند.

کاربران وفاداری که در حال حاضر از سرویس‌ ها و همچنین محصولات این شرکت استفاده می‌کنند. اپل در اسپیکر هوم‌ پاد از سرویس‌ های استریم موسیقی رقیب پشتیبانی نمی‌کند و این همین استراتژی ممکن است برای کمپانی محبوب اپل دارای نتیجه ی خوب باشد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید….

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : پیش بینی های موسسه تحقیقاتی کانتار از میزان فروش اسپیکرهای هوم پاد اپل

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *