پژو سیتروئن نمی خواهد از ایران برود

پژو سیتروئن

اخیرا در ایران بسیاری از کمپانی های معروف فرانسوی و ژاپنی همانند رنو، پژو سیتروئن و تویوتا اقدام به اعطای نمایندگی نموده بودند که اخیرا به دلیل نابسامانی های بازار ارز برخی اقدام به خروج از ایران کردند ولی گویا پس از یک سری مذاکرات فراوان هیچ کدام تصمیم به ترک بازار ایران ندارند و قصد دارند به هر شکل ممکن در کشور بمانند حتی اگر تیراژ محصولات خود را کاهش دهند.

پژو سیتروئن

کمپانی PSA در سال 1976 راه‌ اندازی شد و در هم اکنون، پس از فولکس ‌واگن، دومین خودروساز بزرگ اروپا به‌ حساب می ‌آید، همچنین این کمپانی در سال ۲۰۱۰ به ‌عنوان هشتمین کمپانی قدرتمند خودروسازی جهان، بر اساس تعداد خودروهای تولیدی، شناخته می شود. دفتر مرکزی کمپانی پژو سیتروئن در شهر پاریس کشور فرانسه قرار دارد. رییس انجمن صنایع همگن قطعه‌ سازی با بیان این موضوع ‌که موضع اخیر کمپانی رنو مبنی ‌بر بادامه ی فعالیت در ایران علاوه بر تحریم ‌های ایالات متحده ی آمریکا، تاثیرات مثبت فراوانی بر دیگر کمپانی ها دارد، گفت که پژو سیتروئن نیز به ادامه همکاری با ایران تمایل دارد و به‌ دنبال راه‌ های رسیدن به این موضوع می باشد.

پژو سیتروئن

کمپانی رنو علاوه بر احتمال روبرویی با تحریم های ایالات متحده ی آمریکا در ایران خواهد ماند، رییس انجمن صنایع همگن قطعه‌ سازی تاکید کرده است که احتمال کاهش میزان فعالیت های این کمپانی در بازار ایران وجود دارد، اما حفظ موقعیت در بازار ایران، پس از بهبود شرایط در آینده به نفع کمپانی خودروسازی رنو تمام می شود. در این میان نیز همین موضوع سبب شده است که پژو سیتروئن نیز نسبت به تصمیمات خود تجدیدنظر نموده و بازهم در ایران بماند.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  انبار کردن لوازم یدکی و قطعات خودرو تا چه زمانی پاسخگوی نیازهای خودروسازان خواهد بود؟

نظرات در مورد : پژو سیتروئن نمی خواهد از ایران برود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *