پتنت گوشی تاشوی کمپانی ال جی

گوشی تاشوی کمپانی ال جی

از قرار معلوم شرکت های تولید کننده گوشی های هوشمند علاقه زیادی به تولید گوشی های تاشو و منعطف دارند و قصد دارند گوشی هایی متفاوت از قبل تولید کنند اما آن چه که جالب است , علاقه ناگهانی و همه گیر تمامی شرکت ها به این تغییر است. اما این کار خالی از اشکال نیست و شرکت ها با مشکلات زیادی رو به رو هستند و یکی از عمده ترین مشکلات نمایشگر این دیوایس‌ ها می باشد. شرکت ال جی یکی از خلاق ترین شرکت ها در این زمینه است و با طراحی جالب و منحصر به فرد خود , در پتنت گوشی های تلفن همراه هوشمند , توانست بسیاری از کاربران و شرکت های بزرگ را تحت تاثیر قرار دهد.

گوشی تاشوی کمپانی ال جی

دیتابیس سازمان جهانی حق مالکیت معنوی , اخبار جدیدی درباره این گوشی های هوشمند منعطف شرکت ال جی منتشر کرده و یک پتنت از این گوشی در این سازمان دیده می شود. این گوشی هوشمند جدید که با عنوان غول کره ای معروف شده است، دارای یک نمایشگر جالب با سه صفحه‌ می باشد. شرکت گوشی در خواست ثبت اختراع را در سال 2014 داده بود اما در حال حاضر در ماه نوامبر سال 2017 , اطلاعات مربوط به این گوشی منتشر شده و در اختیار عموم قرار گرفته است.

گوشی تاشوی کمپانی ال جی

بر اساس آن چه که در پتنت مشخص است , صفحه نمایش گوشی سه صفحه ای است اما از نظر ضخامت اندازه آن کم بوده و به سمت خارج باز و بسته می گردد.  در واقع باید گفت این نمایش گر دارای سه الگو برای نمایشی می باشد , در اولین الگو , صفحه اصلی در وسط در نظر گرفته شده و دکمه هم که به صورت فیزیکی قابل لمس می باشد در قسمت پایینی صفحه نمایش دیده می شود. اما در الگو های دوم و سوم , نمایش گر اصلی به بخش های کناری انتقال داده شده و سایر صفحه های گوشی به صورت قطاری , پشت سر هم ردیف شده اند. یکی از برترین مزیت های این صفحه نمایش , به هنگام استفاده در امور مالتی تسکینگ است. همچنین از آن جا صفحه نمایش بزرگ و واضح تر به نظر می رسد , جزئیات بیشتری به چشم خورده و استفاده از آن راحت تر می باشد. از قرار معلوم ال جی این گوشی بدون هیچ دکمه خارجی و به صورت تمام لمسی تولید کرده است.

گوشی تاشوی کمپانی ال جی گوشی تاشوی کمپانی ال جی

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : پتنت گوشی تاشوی کمپانی ال جی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *