پلتفرم توییچ فیلتر شد

پلتفرم توییچ

بروز رسانی : این پلتفرم در سال 1397 یکبار فیلتر و روز بعدش رفع فیلتر شد ، اما امروز 8 اسفند 1400 دوباره این پلتفرم فیلتر شد. این در حالی است که در روز های اخیر پلتفرم دیسکورد دسترسی کاربران ایرانی را که پلتفرمی شبیه به توییچ است از دسترس کاربران ایرانی به دلیل تحریم ها فیلتر شد اما توییچ براساس بررسی های انجام شده از داخل کشور ایران از دسترس خارج شده است.

پلتفرم توییچ | این روزها در فضای اینترنت بسیاری از شبکه های اجتماعی و پلتفرم ها در حال بسته شدن هستند ولی دلیل این امر ممکن است مسائل سیاسی در جهان باشد. به هرحال تا به امروز شبکه های اجتماعی و پیام رسان های بسیاری از جمله تلگرام برای کاربران ایرانی فیلتر شده است. اکنون تنها شبکه ی اجتماعی اینستاگرام برای کاربران فعال می باشد و بدون فیلترشکن به آن دسترسی دارند که مدتی پیش شایعاتی مبنی بر فیلتر شدن اینستاگرام نیز مطرح شده بود که بر اساس گفته های وزیر ارتباطات تکذیب شد.

بر اساس گزارش های منتشر شده از سوی کاربران این پلتفرم از روز گذشته، دسترسی به پلتفرم توییچ از داخل ایران و برای کاربران ایرانی دیگر میسر نمی باشد و گویا این پلتفرم نیز به جمع سرویس‌ های فیلتر شده در ایران پیوسته است. هم اکنون مسئولان کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه یا بنیاد ملی بازی‌ های رایانه‌ ای در کشور، در مورد فیلتر شدن این پلتفرم اظهار نظری نداشته اند.

 

پلتفرم توییچ

فعلا مشخص نشده است که این شبکه اجتماعی به چه دلیلی و به دستور چه نهادی فیلتر شده است ، امیدواریم در روز های آتی اطلاعات کاملتری از این پلتفرم بتوانیم در دسترس کاربران قرار دهیم. با زوم تک همراه باشید.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  فیلتر شکن جدید سازمان جاسوسی سیا برای کاربران ایرانی "هشدار"

نظرات در مورد : پلتفرم توییچ فیلتر شد

3 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *