پشتیبانی از اسکایپ کلاسیک ماه آینده به اتمام می رسد

اسکایپ کلاسیک

اسکایپ کلاسیک | نرم افزار اسکایپ یکی از اصلی ترین نرم افزارهای ارتباط گروهی می باشد. کمپانی مایکروسافت تا به امروز بروزرسانی های بسیاری را برای این نرم افزار و حتی اپلیکیشن موبایلی آن ارائه داده است. اکنون اینطور به گوش می رسد که گویا کمپانی مایکروسافت تصمیم دارد تا پشتیبانی از اسکایپ کلاسیک را تا ماه آینده به اتمام برساند.

اسکایپ کلاسیک

مدتی قبل، کمپانی مایکروسافت به علت دریافت بازخوردهای منفی و اعتراض بسیار زیاد کاربران، پایان پشتیبانی از اسکایپ کلاسیک نسخه 7.0 را به عقب انداخت. اکنون پس گذشت یک ماه از آن تاریخ، روز گذشته این کمپانی اعلام نمود که در ماه نوامبر مصادف با آبان ماه به‌ صورت حتمی پشتیبانی از اسکایپ 7 را متوقف نمود. مایکروسافت در روزهای اول و پانزدهم ماه نوامبر به ترتیب به پشتیبانی از نرم افزارهای Skype 7 بر روی دسکتاپ و سپس گوشی و تبلت پایان می‌ دهند. عقب افتادن توقف پشتیبانی نسخه 7 اسکایپ به علت اعتراضات کاربرانی بود که می‌ گفتند از تغییرات صورت گرفته به بهانه‌ ی ساده‌ نمودن در اسکایپ 8 ناراضی هستند.

اسکایپ کلاسیک

یکی از کاربرانی که به این موضوع معترض بود با ایجاد یک کمپین در وب‌سایتChange.org از مایکروسافت درخواست نموده است که دسترسی به نسخه‌ ی دسکتاپ اسکایپ را همچنان برای کاربران حرفه‌ ای حفظ می نماید. این شخص با تنظیم نمودن طوماری از طرف سایر کاربران خواسته است که به این کمپین بپیوندند و توانسته بیش از 1000 هزار امضا جمع‌ آوری نماید تا ردموندی‌ ها مجبور شوند بی‌ خیال قابلیت‌ های سازمانی در Skype گردند.

کمپانی Microsoft در جواب به این اعتراضات گفته که صدای کاربران را می شنود و درخواست های آنان را بدون پاسخ نخواهد گذاشت.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید ….

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : پشتیبانی از اسکایپ کلاسیک ماه آینده به اتمام می رسد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *