پرچمدار بعدی کمپانی ال جی، جی 7 (LG G7) نام دارد

جی 7 (LG G7)

بسیاری از طرفداران کمپانی ال جی به دنبال نام سری بعدی گوشی این کمپانی می باشند و در این میان شایعات بسیاری مبنی بر نام گذاری دو رقمی و تغییر رویه ی نامگذاری این کمپانی منتشر شد اما امروز نام ال جی جی 7 (LG G7) در لیست وب سایت ال جی در انگلستان به چشم می خورد و اکنون بسیاری از افراد منتشر معرفی نهایی این گوشی هوشمند می باشند.

منطقی به نظر می رسد که افراد منتظر این گوشی باشند زیرا ال جی وعده داده بود که قرار است در این پرچمدار خود از قابلیت ها و ویژگی های جدید استفاده نماید و به شدت این ویژگی ها مهم می باشند. در بخشی از وب سایت انگلیسی این کمپانی به ویژگی شارژ سریع در این گوشی هوشمند اشاره شده است و نام پرچمدار نیز در این لیست جلب توجه می نماید.

جی 7 (LG G7)

کمپانی ال جی به این موضوع اشاره کرده است که در گوشی هایی نظیر ال جی جی 4، ال جی وی 10 و ال جی جی فلکس از فناوری شارژ سریع 2.0 استفاده کرده است و در ال جی جی 5 و جی 6 نیز از فناوری شارژ سریع 3.0 بهره گرفته است؛ اکنون گویا قصد دارد در ال جی جی 7 از فناوری شارژ سریع 4.0 کمپانی کوآلکام استفاده نماید. اما این موضوع را فراموش نکنید که ممکن است این کمپانی نظر خود را در خصوص نام پرچمدار بعدی خود تغییر دهد و همچنین این احتمال نیز وجود دارد که این نام گذاری قبل از تغییر روال نامگذاری های 2018 ال جی ثبت گردیده باشد.

وب سایت فون آرنا در خصوص مشخصات سخت افزاری ال جی جی 7 توضیحاتی را ارائه کرده است و در این بخش توضیح داده که استفاده ی ال جی از فناوری شارژ سریع 4.0 به معنای بهره گیری از پردازنده ی اسنپدراگون 845 کوآلکام نمی باشد زیرا اسمارت فون نوبیا Z17 نیز در آینده با این فناوری عرضه خواهد شد ولی پردازنده ی به کار گرفته شده در آن اسنپدراگون 835 می باشد.

بسیاری از تحلیلگران در این خصوص اعلام کرده اند که احتمالا موجودی اولیه ی پردازنده ی اسنپدراگون 845 به پرچمداران آینده ی سامسونگ، یعنی گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس تعلق خواهد داشت.

بیشتر بخوانید  قدرت برند و پیشرو بودن ال جی در بازار

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : پرچمدار بعدی کمپانی ال جی، جی 7 (LG G7) نام دارد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *