به احتمال آیفون های 2019 و گلکسی اس 10 سامسونگ از سنسور 3D بهره مند خواهند بود

سنسور 3D

در سال آینده میلادی کمپانی های سامسونگ و اپل طبق سنت همیشگی خود تصمیم دارند تا از پرچمداران جدید خود رونمایی به عمل آورند و در این میان تکنولوژی و قابلیت های جدیدی را در دستگاه های خود رونمایی خواهند کرد. بر اساس شایعات جدید منتشر شده گویا شاهد حضور سنسورهای 3D در این پرچمداران یعنی گلکسی اس 10 سامسونگ و آیفون های 2019 خواهیم بود.

سنسور 3D

به طور قطع می توان گفت که گلکسی اس 10 سامسونگ با برخورداری از 3 دوربین بر روی پنل پشتی و همچنین ماژول سلفی دوگانه به رکورد جدیدی در پرچمداران سری گلکسی اس دست خواهند یافت و اکنون خبرهایی از استفاده ی سنسور چهارم در نسخه ی 5G این گوشی هوشمند نیز منتشر شده است. بر اساس خبرهای وال استریت ژورنال از سوی منبعی در زنجیره ی تامین کمپانی سامسونگ ادعا نموده است که نسخه ی 5G گوشی هوشمند گلکسی اس 10 به سنسور ToF تجهیز خواهند شد. سنسور Time of Flight یا TOF سیگنالی را به سوی اشیا محیط ارسال خواهد کرد که در زمان برخورد این سیگنال به هدف و بازگشت آن با حسگری مخصوص سنجیده خواهد شد. تمامی این سنسورها بر اساس مکان قرار گیری بر روی بدنه کاربردهای مختلفی خواهند داشت، به عنوان مثال قرار گرفتن آن ها بر روی پنل جلویی به بهینه کردن نقشه های سه بعدی از چهره ی کاربران و اشیا کمک کرده و با این روش میزان امنیت سیستم تشخیص چهره را ارتقا خواهد داد.

سنسور 3D

سایت های خبری کره ای هم با تایید خبر منتشر شده توسط وال استریت ژورنال افزوده اند که گوشی های میان رده ی سری گلکسی A هم به این سنسورها تجهیز خواهند شد. از طرفی دیگر افراد فعال در سیستم تامین کمپانی اپل نیز از تلاش این کمپانی برای پیاده سازی دوربین سنجش 3D در آیفون های 2019 خبر داده اند.کمپانی ال جی وظیفه ی تامین این سنسورها را بر عهده گرفته است ولی کمپانی سامسونگ برای تامین این سنسورها شرکت های SEMCO و Patron را در نظر گرفته است.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

 

منبع: phonearena

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : به احتمال آیفون های 2019 و گلکسی اس 10 سامسونگ از سنسور 3D بهره مند خواهند بود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *