پردازنده A12 کمپانی اپل در بنچمارک آنتوتو رکورد زنی کرد

بنچمارک آنتوتو

بنچمارک آنتوتو | این روزها با معرفی پرچمداران کمپانی های مختلف، پردازنده های جدیدی نیز رونمایی می شوند که هر کدام از تولیدکنندگان تراشه های گوشی های پرچمدار در تلاش هستند تا با سایرین رقابت تنگاتنگی داشته باشند. کمپانی اپل چند روز پیش از پرچمداران جدید خود رونمایی به عمل آورد که در این حین و بین از پردازنده ی جدید خود یعنی پردازنده ی A12 Bionic نیز رونمایی کرد.

بنچمارک آنتوتو

کمپانی اپل طی رونمایی از آیفون های 2018 ادعا کرد که پردازنده ی A12 Bionic استفاده شده در آیفون های XS، Xs Max  و XR به عنوان قوی ترین پردازنده ی به کار رفته در گوشی های هوشمند می باشد. ادعایی که در نگاه اول ممکن است کمی اغراق آمیز به نظر برسد و یا بعضی ازافراد نیز نسبت به این موضوع تردید داشته باشند، اما اکنون تست های آنتوتو نیز بر این موضوع صحه گذاشته اند.

آیفون XS در تست های پردازنده، پردازنده ی گرافیکی، UX و حافظه به ترتیب امتیازهای 133561، 150931، 66474 و 12599 را کسب نموده است که برابر با امتیاز کلی 363525 بوده و این موضوع در حالی است که برخی از پرچمداران اندروید مجهز به پردازنده ی اسنپدراگون 845 در بنچمارک آنتوتو امتیازی بیشتر از ۲۹۰ هزار را کسب نموده اند؛ موفقیتی که کمپانی مدیون پردازنده ی قدرتمند A12 می باشد.

بنچمارک آنتوتو

این پردازنده ی شش هسته ای در مقایسه با پردازنده ی نسل قبلی یعنی A11 به کار رفته در آیفون های 10،8 و 8 پلاس از لحاظ توان پردازشی 33 درصد، از لحاظ پردازش گرافیکی 100 درصد، در بخش UX حدود 50 درصد و در مورد مموری یا حافظه 20 درصد بهبود داشته است و همین مسئله سبب شده که آیفون Xs با اختلاف زیادی در صدر جدول بنچمارک آنتوتو قرار بگیرد.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید ….

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  40 درصد آیپدها و 30 درصد مک بوک های 2021 از نمایشگر Mini-LED بهره می برند

نظرات در مورد : پردازنده A12 کمپانی اپل در بنچمارک آنتوتو رکورد زنی کرد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *