پدفون 4.3 اینچی مینی کمپانی ایسوس رسما رونمایی شد.

4.3 inch Asus PadFone mini now official

امروز چهارشنبه کمپانی ایسوس پدفون مینی جدید خود را رسما رونمایی کرد ، این مدل ایسوس یک پدفون تمام عیار می باشد .

4.3 inch Asus PadFone mini now official
4.3 inch Asus PadFone mini now official

این پدفون مقداری کوچکتر از تبلت می باشد ، پدفون جدید ایسوس دارای یک صفحه نمایش 4.3 اینچ ، با رزولیشن  540 در960 ، یک پردازشگر4 هسته ای Qualcomm Snapdragon MSM8226  ، رم یک گیگا بایتی ، 16 گیگا بایت حافظه ذخیره سازی می باشد. این پدفون دارای یک باتری 1500mAh می باشد ، مدل تبلت این پد فون دارای صفحه نمایش 7 اینچی با رزولیشن 1200 در 800 با باتری 2200mAh می باشد.

این پد فون هم اکنون در کشور های چین ، روسیه ، تایوان ، هنگ کنگ ، سنگاپور و اندونزی در دسترس می باشد . عرضه نهایی این فن پد در کل جهان هنوز اعلام نشده است ، براساس خبررسانی های اخیر این پد فون حدود 400 دلار به فروش خواهد رسید. البته اگر شما به دنبال یک سیستم قوی تر هستید پد فون Asus PadFone Infinity برای شما مناسب خواهد بود این پد فون دارای صفحه نمایش 5 اینچی ، با پردازشگر Qualcomm Snapdragon 600 CPU ، دو گیگابایت رم و 13 مگاپیکسل دوربین می باشد.

4.3 inch Asus PadFone mini now official
4.3 inch Asus PadFone mini now official

شما کدام یک از دستگاه های هوشمند رو ترجیح می دهید؟ تبلت ، پد فون ، گوشی های هوشمند و یا لب تاپ ؟ به نظر من در انتخاب دستگاه های هوشمند ابتدا باید نیاز و کارایی مورد نیاز رو مورد بررسی قرار داد و دید که ما از دستگاه هوشمندمون چه انتظاراتی داریم . من بر حسب نیازم از یک دستگاه هوشمند لب تاپ رو ترجیح می دهم چرا که اغلب استفاده من از یک دستگله هوشمند تایپ مطالب و استفاده از برخی از نرم افزار های مهندسی هست ، یا یک تاجر لباس برای نشان دادن مدل های جدیدش نیاز به تبلتی با یک صفحه نمایش بزرگ با رزولیشن بالا است ؛ تا حالا فکر کردید نیاز های شما از دستگاه های هوشمند چی هست؟

منبع :  phonearena.com

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  سری ROG Phone 7 ایسوس به نمایشگر سامسونگ مجهزند

نظرات در مورد : پدفون 4.3 اینچی مینی کمپانی ایسوس رسما رونمایی شد.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *