پتنت هدفون جدید مایکروسافت

هدفون جدید مایکروسافت

هدفون جدید مایکروسافت | در دنیای تکنولوژی علاوه بر اهمیت بسیار بالای دستگاه هایی نظیر گوشی های هوشمند و کامپیوترهای شخصی، لوازم جانبی نیز از اهمیت بالایی برخوردار است و بسیاری از کمپانی های ابر قدرت نظیر سامسونگ، اپل و مایکروسافت نیز به این مورد توجهات ویژه ای دارند. اواخر سالمیلادی بود که کمپانی اپل همزمان با معرفی آیفون های خود از یک هدفون بی سیم رونمایی به عمل آورد که برای بسیاری از برندها به نوعی خارق العاده محسوب میشد.

از همین رو بسیاری از کمپانی ها تصمیم گرفتن یک هدفونی مشابه با طراحی هدفون های کمپانی اپل داشته باشند . در این میان اخیرا کمپانی مایکروسافت یک پتنت جدید مربوط به یک هدفون ثبت نموده است که همانند هدفون اپل، بدون سیم بوده و به این موضوع اشاره دارد که ردموندی ها نیز راه کوپرتینویی ها را دنبال می کنند. کمپانی مایکروسافت درخواست ثبت یک پتنت هدفون با ایده ی اولیه مشابه با ایرپاد اپل را ارائه نموده که البته لازم به ذکر است نسبت به نمونه ارائه شده توسط کمپانی اپل از ویژگی های بیشتری برخوردار می باشد. برای اولین بار در سال 2017 میلادی بوده که درخواست ثبت پتنت هدفون توسط مایکروسافت ارائه شد.

هدفون جدید مایکروسافت

بر اساس گزارش های منتشر شده احتمالا ایربادهای ردموندی ها از ویژگی هایی نظیر:

  • قابلیت تنظیم آلارم به منظور یادآوری قرارهای ملاقات و …
  • پشتیبانی از ایکیس باکس، تلویزیون و ستاپ باکس ها
  • امکان برقراری ارتباط با لیست فعالیت های کاربر
  • بهره مندی از سنسور دما برای تشخیص دمای بدن کاربر

در یکی از بخش ها گفته شده است که این هدفون می تواند از رابط کاربری مبتنی بر صحبت کردن، به منظور ارتباط میان کاربر و دستگاه متصل استفاده کند. برای مثال می توان به به مواردی نظیر اعلام وضعیت ترافیک، ایجاد یک یادداشت، برقراری تماس و … اشاره نمود. طریقه ی ارتباط میان هدفون مایکروسافت با سایر دستگاه ها به صورت بیسیم بیان شده است.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  حذف دوربین سلفی از گوشی های آینده اوپو و سامسونگ بر اساس پتنت های جدید

نظرات در مورد : پتنت هدفون جدید مایکروسافت

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *