پاول دورف تحت پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت!

پاول دورف

پاول دورف، مدیر تلگرام به اتهام نقض قوانین ضد تروریستی در کشور روسیه تحت پیگرد قانونی قرار گرفته است! یکی از مشاوران ریاست جمهوری روسیه در این مورد گفت: پاول دورف باید با مقامات کشور روسیه و هر کشور دیگری که تلگرام در آن کشورها استفاده می شود، همکاری نموده و به سوالات امنیتی پاسخگو باشد.

ایشان در ادامه گفتند که هیچ کشوری اجازه نمی دهد که اطلاعات محرمانه ی مردم کشورش در دست بیگانگان و کشورهای دیگر قرار بگیرد و من نیز این موضوع را 18 ماه پیش اعلام کردم. امروز هم پاول دورف در حساب کاربری خود در شبکه ی اجتماعی VK، شبکه ی اجتماعی روسیه ای، از تشکیل دو پروتکل قضایی در وزارت دادگستری این کشور خبر داد.

دورف نیز در این میان سکوت نکرده و یک سری اسنادی را مبنی بر اینکه دولت روسیه زمانی از ایشان خواسته بود که رمزگشایی پیام های دریافتی و ارسال شده و قابلیت پردازش الکترونیکی تمامی پیام ها را در اختیار آن ها قرار دهد ولی پاول دورف از این کار سرپیچی کرده و چنین اطلاعاتی را در اختیار مقامات این کشور قرار نداده است.

گویا تمامی این اتهامات و پروتکل های قضایی تشکیل شده برای پاول دورف بخاطر همین سرپیچی وی از دستورات مقامات این کشور بوده است. تمامی این موضوع درحالی اتفاق افتاده که مدتی پیش دورف برای جلوگیری از فیلتر شدن این برنامه ی پیام رسان محبوب در کشور روسیه با مقامات امنیتی این کشور به توافق رسیده بود!

اکنون دلیل این موضوع هنوز مشخص نیست و باید منتظر واکنش های بعدی پاول دورف در مورد این اتهامات باشیم.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : پاول دورف تحت پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت!

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *