ویژگی پاسخگویی سریع به نسخه اندروید واتس اپ رسید

نسخه اندروید واتس اپ

نسخه اندروید واتس اپ | این روزها یکی از بهترین پیام رسان های موجود در بازار، البته در نبود تلگرام، پیام رسان واتس اپ می باشد. این پیام رسان تا به امروز بروزرسانی های بسیاری را دریافت نموده است و قابلیت های جدیدی به این پیام رسان اضافه شده است.

نسخه اندروید واتس اپ

توسعه دهندگان پیام رسان واتس اپ تصمیم دارند تا قابلیت پاسخگویی سریع را برای کاربران دستگاه های اندرویدی نیز فراهم نمایند. بر اساس این قابلیت صاحبان گوشی های هوشمند اندرویدی نیز از این به بعد می‌ توانند با سوایپ نمودن، به پیام های سایر افراد پاسخ بدهند. البته باید بگوییم مدتی است که این قابلیت در اختیار کابران سیستم عامل iOS قرار گرفته بود ولی از جایی که این ژست ها اخیرا به آخرین نسخه ی سیستم عامل اندروید افزوده شده است، توسعه دهندگان پیام رسان واتس اپ قصد دارند، این قابلیت قدیمی را به نسخه ی اندروید خود اضافه کنند.

نسخه اندروید واتس اپ

بر همین اساس در صورتی که نسخه‌ ی بتای 2.18.300 این پیام رسان را دانلود نمایید، متوجه خواهید شد که ویژگی پاسخ سریع به آن افزوده شده است. البته لازم به ذکر است که باید مدنظر داشته باشید، به این دلیل که به صورت کلی بتوانید از ژست سوایپ در گوشی هوشمند اندرویدی خود استفاده نماییدف باید آخرین بروزرسانی سیستم عامل موبایلی گوگل را نصب کرده باشید.

نحوه ی کارکرد این قابلیت جدید و استفاده از آن، معلوم می باشد؛ کاربران در صورتی که یک پیغام واتس اپ به نمایش در بیاید می‌ توانند با سوایپ کردن به سمت راست، سریعا آن را پاسخ بدهند.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید ….

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  پیش نمایش تصاویر در نسخه iOS واتساپ

نظرات در مورد : ویژگی پاسخگویی سریع به نسخه اندروید واتس اپ رسید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *