ویژگی جدید اندروید 8.1

اندروید 8.1

اندروید 8 با ارائه تعداد محدودی از  ویژگی های و قابلیت های کاربردی نتوانسته به آن جایگاهی که می خواست برسد. یکی از عمده مشکلات اندروید 8.1 این است که زمان مناسبی برای ارائه برای همه گوشی ها مشخص نکرده است و معلوم نیست دقیقا دستگاه شما چه زمانی این نسخه از اندروید را دریافت خواهد کرد.

اما یکی از ویژگی های این اندروید که مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته , اطلاع دادن از سرعت وای فای های عمومی , قبل از این که به آن متصل شوید می باشد. این روش به صورتی عمل می کند که وقتی فردی که دارای اندروید 8.1 است در مکانی عمومی قرار می گیرد که چندین وای فای در آن محیط قرار دارد , با شناسایی و تخمین سرعت وای فای انتخابی , پیش از اتصال , کاربر را به سریع ترین وای فای موجود متصل می کند. پس از بررسی وای فای های موجود چهار عبارت نسبت به وای فای های موجود نشان داده و فرد بر اساس آن ها , یکی از اینترنت های در دسترس را انتخاب می کند. گزینه اول very fast به معنای بسیار سریع , گزینه دوم  fast به معنای سریع , گزینه سوم OK به معنای مناسب و آخرین گزینه slow به معنای آهسته است.

اندروید 8.1

اما برای بسیاری از کاربران این سوال پیش می آید که دو گزینه اول به معنای سریع و خیلی سریع چه تفاوتی با هم دارند. در پاسخ به این سوال باید گفت در صورت اتصال به گزینه ای که با عنوان خیلی سریع ( very fast ) نشان داده شده است ویدئو و فیلم ها با سرعت بیشتر و کیفیت بهتری دانلود شده و نمایش داده می شوند. ولی با انتخاب گزینه سریع کلیپ ها با سرعت عادی نمایش داده می شوند. برای جست و جو در سایت های مختلف و بررسی مقالات و وب گردی می توانید گزینه خوب یا اوکی را انتخاب کنید و گزینه آخر که کند ترین سرعت اینترنت را نشان می دهد. لازم به ذکر است این قابلیت در برابر سرعت وای فای شخصی که دارای پسورد می باشند , غیر فعال است.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  ویژگی‌های اندروید 8.1 اوریو

نظرات در مورد : ویژگی جدید اندروید 8.1

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *