وبگردی : ماجرای تجاوز به کودک دوساله + عکس

وبگردی : ماجرای تجاوز به کودک دوساله

ماجرای تجاوز به کودک دوساله : کودکی دو ساله در رشت پس از تجاوز به قتل رسید. در سالی که گذشت اتفاقات عجیبی در بخش حوادث خبرگزاری ها منتشر شد ، اتفاقاتی از جمله قتل آتنا ، قتل ستایش و … از موضوعاتی بودند که جامعه ایران را در غم و اندوه فرو برد. این بار این اتفاق برای یک کودک دوساله در رشت افتاده است.

جزئیات تجاوز و قتل به کودک دوساله

این حادثه روز بیست و دوم مهر ماه در شهر لاکان رشت اتفاق افتاد ، حادثه زمانی رخ داد که صداهای بلند و جیغ کودک دوساله در خانه همسایه مقتول به گوش رسید. همسایه ها با صدای فریاد کودک دوساله به خانه وی مراجعه کردند ، اما نتوانستند وارد خانه شوند ، همسایه ها بعد از باز شدن درب منزل مقتول به پلیس 110 تماس گرفتند ، بعد از رسیدن پلیس و شکستن در جسد لخت و خون آلود کودک دوساله اهورا روی زمین دیده شد.

براساس جزئیات حادثه ناپدری کودک دوساله روی مبل نشسته بود ، همسایه ها هورا کودک دوساله را به بیمارستان رشت انتقال دادند. مردی که در زمان وقوع حادثه در خانه بود اعلام کرد که پدر وی است و وی اهورا را در حمام افتاده است ، و با دیدن افتادن وی شوکه می شود.  همسایه ها گفته های وی را تکذیب کردند.

پس از گفته های شاهدین و همسایه ها از جیغ ها و فریاد های اهورا کودک دوساله ، پلیس مرد شیطان صفت یعنی ناپدری اهورا را مورد بازجویی قرار دادند پس از این موضوع وی اعتراف کرد که پس از تجاوز به کودک دوساله سر وی را به دیوار کوبیده است که کودک معصوم با این اتفاق جان خود را از دست داده اتس.پیکر اهورای دوساله امروز بعد از ظهر در رشت به خاک سپرده شد.

براساس گزارش های ارسال شده مادر اهورا کودک دوساله از همسرش جدا شده و با این مرد شیطان صفت ارتباط برقرار کرده است که در نهایت این اتفاقات و تجاوز به کودک دو ساله اهورا رخ داده است.

عکس کودک دوساله اهورا رشتی

وبگردی : ماجرای تجاوز به کودک دوساله

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : وبگردی : ماجرای تجاوز به کودک دوساله + عکس

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *