وان پلاس 6 چرا از شارژ بیسیم پشتیبانی نمی کند؟!

وان پلاس 6

همانطور که پیش تر در خبرها خواندید کمپانی وان پلاس اخیرا از پرچمدار جدید خود با نام وان پلاس 6 رونمایی به عمل آورد که از بسیاری جهات از وان پلاس 5T برتر می باشد، برای مثال پنل شیشه ای تعبیه شده در این گوشی از دو جهت دارای برای این محصول کارایی دارد. یکی اینکه سبب زیبایی گوشی شده و باعث می شود قرارگیری آن در دست کاربر حس خوبی را القا نماید و دیگر اینکه قابلیت پشتیبانی از اینترنت گیگابیتی را برای وان پلاس 6 به ارمغان آورده است. از دیگر فواید استفاده از شیشه برای گوشی های هوشمند این است که قابلیت شارژ بیسیم را برای گوشی های هوشمند فراهم می نماید.

کمپانی هایی نظیر اپل در آیفون 8 و 10 از این قابلیت بهره برده است ولی کمپانی وان پلاس در وان پلاس 6 همچنان به دش شارژ اکتفا نموده و از این فناوری استفاده نکرده است. یکی از سخنگویان این کمپانی در اظهارات خود در خصوص چرایی این موضوع گفت:

دلیلی نمی بینیم که قابلیت شارژ بیسیم را اضافه نماییم. کمپانی نیستیم که بی دلیل قابلیتی به دستگاه های خود اضافه کنیم.

لازم به ذکر است که کمپانی وان پلاس یکی از کمپانی هایی است که همیشه به نیازهای مشتریان خود گوشی می دهد و متناسب با نیازهای آن ها قابلیت ها را اضافه می نماید و اکنون گویا طرفداران این کمپانی درخواستی مبنی بر افزوده شدن چنین قابلیتی نداشته اند. قابلیت شارژ وایرلس قابلیت بسیار جالبی است و برخی از افراد به این قابلیت علاقه ی بسیار زیادی دارند ولی باید این مسئله را پذیرفت که چنین قابلیت یکی از ضرورت های گوشی های هوشمند نمی باشد.

وان پلاس 6

به گفته ی کمپانی وان پلاس اگر کاربران بخواهند از قابلیت شارژ وایرلس استفاده نمایند باید شارژر آن را به صورت جداگانه تهیه نمایند زیرا شارژرهای وایرلس اصولا همراه گوشی عرضه نمی شوند. از طرف دیگر اضافه کردن این شارژر به جعبه ی گوشی سبب افزایش قیمت محصولات وان پلاس شده و طرفداران این کمپانی از قیمت بالای محصولات ناراضی می شوند.

اکنون کاربران این کمپانی با استفاده از قابلیت دش شارژ می توانند صبح های با چند دقیقه شارژ گوشی خود تا آخر شب خیالشان از بابت شارژ راحت باشد و از دستگاه خود استفاده نمایند. لازم به ذکر است که شارژ وایرلس در سریع ترین حالت خود نیز از دش شارژ کندتر عمل می نماید. به همین دلیل شاید بتوان دلیل کمپانی وان پلاس در خصوص عدم استفاده از این قابلیت را منطقی دانست.

بیشتر بخوانید  انتشار اطلاعاتی از نسخه Genshin Impact وان پلاس 11

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید….

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : وان پلاس 6 چرا از شارژ بیسیم پشتیبانی نمی کند؟!

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *