وان پلاس 5 تی (OnePlus 5T) معرفی شد؛ سریع ترین گوشی هوشمند جهان

وان پلاس 5 تی (OnePlus 5T)

کمپانی وان پلاس در چند روز اخیر از پرچمدار جدید خود با نام وان پلاس 5 تی (OnePlus 5T) رونمایی به عمل آورد. این گوشی هوشمند دارای یک صفحه نمایش 6 اینچی با رزولوشن 2160 * 1080 پیکسل با حاشیه ی بسیار کم می باشد و اگر بخواهیم با دقت بیشتری بررسی کنیم، خواهیم دید که در واقع نسخه ی بروز شده ی وان پلاس 5 می باشد.

این پرچمدار کمپانی وان پلاس به غیر از تغییرات ظاهری در سایر بخش ها تغییراتی نداشته و تفاوت چندانی با وان پلاس 5 ندارد. در واقع این گوشی هوشمند نیز دارای یک پردازنده ی اسنپدراگون 835 با رم 6 گیگابایتی یا 8 گیگابایتی ( به صورت انتخابی) می باشد و کمپانی وان پلاس در خصوص این گوشی هوشمند نیز ادعا کرده است که وان پلاس 5 تی یکی از سریع ترین گوشی های هوشمند است که تاکنون ساخته شده و دلیل این ادعای خود را ترکیب سخت افزاری قدرتمند و بهبودهای ناشی از نرم افزار OxygenOS، بر پایه ی اندروید نوقا 7.1 اعلام نموده است.

این کمپانی در صفحه ی توییتر خود نیز این چنین اعلام کرده است که:

هیچ یک از گوشی های هوشمند نمی توانند به اندازه ی وان پلاس 5 تی بازی ها و اپلیکیشن ها را با سرعت اجرا نمایند. افرادی که به سرعت گوشی های وان پلاس عادت کرده اند هرگز نمی توانند به راحتی از سایر گوشی ها استفاده نمایند.

باید به این نکته توجه داشته باشید که این ادعای وان پلاس در خصوص وان پلاس 5 تی در مورد تمامی گوشی ها می باشد و حتی آیفون X، آیفون 8 و آیفون 8 پلاس را نیز شامل می شود. این ادعا بسیار سنگینن می باشد ولی اکنون زمان مناسبی برای تصمیم گیری نمی باشد و باید در آینده منتظر تست سرعت این گوشی هوشمند باشیم تا ببینیم آیا این گوشی هوشمند واقعا سریع ترین گوشی موجود می باشد؟!

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی وان پلاس Ace 2 Pro از راه رسید

نظرات در مورد : وان پلاس 5 تی (OnePlus 5T) معرفی شد؛ سریع ترین گوشی هوشمند جهان

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *