واتس اپ iOS پشتیبانی از ویدیو چت و امکان اشتراک موقعیت را دریافت می کند

واتس اپ iOS پشتیبانی از ویدیو چت و امکان اشتراک موقعیت را دریافت می کند

واتس اپ برنامه iOS خود را روز چهار شنبه آپدیت کرد که چند قابلیت جدیدی را که کاربران اندروید حدود یک ماه پیش آن را دریافت کرده بودند، شامل می شد. هم اکنون می توانید این آپدیت را که ورژن 2.12.5 را در اختیار شما قرار می دهد از اپ استور دریافت کنید.
این آپدیت قابلیت های جدیدی را وارد پلت فرم می کند که از جمله آن می توان به پشتیبان گیری از چت ویدیویی، بهبود پشتیبانی از VoiceOver و اشتراک موقعیت به طور مستقیم در واتس اپ اشاره کرد. کاربران حالا می توانند با رفتن به تنظیمات > چت ها و تماس ها > پشتیبان گیری از چت ها، از ویدیو ها نیز پشتیبان گیری کنند.
لیست تغییرات اعمال شده در واتس اپ با این آپدیت نشان می دهد که این برنامه بهتر از قبل از VoiceOver پشتیبانی می کند و همچنین حالا صفحه برش عکس و فیلم طراحی بهتری دارد. پیام هایی که حاوی موقعیت مکانی شما هستند، در iOS به صورت یک عکس بزرگ از نقشه نمایش داده می شوند تا خواندن نقشه را آسان تر کند.
کاربران همچنین مستقیما میتوانند از لیست مخاطبان خود گوشی، مخاطب مورد نظرشان را به اشتراک بگذارد. موقعت ها نیز به طور مستقیم از نقشه اپل قابل به اشتراک گذاری خواهند بود. در این آپدیت، وقتی در صفحه چت مخاطب، به بالای صفحه میروید، پیام ها به طور اتوماتیک بار گذاری می شوند.
از دیگر قابلیت های اضافه شده در این آپدیت که قبلا برای کاربران اندرویدی قابل استفاده بود و حالا به آیفون نیز آمده می توان به تنظیمات اعلانات جداگانه برای هر کاربر، علامت گذاری به عنوان خوانده نشده، و کاهش مصرف از داده گوشی هنگام زنگ زدن از طریق واتس اپ – که در مکان هایی که با اتصال به نت پر سرعت مشکل دارید می تواند بسیار کار آمد باشد، اشاره کرد.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : واتس اپ iOS پشتیبانی از ویدیو چت و امکان اشتراک موقعیت را دریافت می کند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *