هواوی آنر 7 در اروپا عرضه شد

شرکت هواوی ، گوشی های هوشمند خود را در اروپا تحت نام تجاری آنر به فروش میرساند ؛ همانطور که میدانید این سری گوشی ها در ایران هم عرضه شدند که بازتاب بسیار خوبی هم داشته اند. به تازگی این شرکت گوشی هوشمند آنر 7 خود را در اروپا عرضه کرده است.

هواوی آنر 7 در اروپا عرضه شد

گوشی آنر 7 در اروپا با قیمت 379.99 دلار در دسترس خواهد بود. این گوشی چندان به کابران حق انتخاب نداده است چرا که تنها در نوع رنگ در دسترس خواهد بود. این گوشی در رنگ های ها خاکستری و سیلور (نقره ای)در دسترس کاربران قرار میگیرد.

راه اندازی گوشی آنر 7 در اروپا ، مصادف با راه اندازی گجت پوشیدنی جدید این شرکت برای مچ دست خواهد بود. این گجت پوشیدنی به اندازه 1.06 اینچ صفحه نمایش دارد . با سنسور و همچنین الگوریتم های بسیار پیشرفته طرح ریزی شده است. این دستگاه میتواند ابزار بسیار خوبی برای تناسب اندام باشد تا افراد بتوانند به این وسیله ورزش خود را نظم دهند. این دستگاه پوشیدنی که هنوز هم ارائه نشده است میتوانند با هر دو نوع سیستم عامل ، یعنی  اندروید و ای او اس جفت شود.

اما برای گوشی هانر 7 هم برنامه هایی بسیار خوبی طرح ریزی شده اند. چرا که طبق سنت همیشگی محصولات هواوی بسیار به صرفه میباشد. به زودی این گوشی در سراسر جهان عرضه خواهد شد ؛ اما پیش از آن در انگلستان ، فرانسه ، آلمان ، ایتالیا ، اسپانیا ، فنلاند و هلند ارائه میشود.

منبع : geeky-gadgets

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  سامسونگ بهتر است یا هواوی ؟

نظرات در مورد : هواوی آنر 7 در اروپا عرضه شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *