هوآوی (Y9 (2018 با دو دوربین در جلو و پشت و اندروید Oreo

کمپانی هوآوی تبحر خاصی در معرفی میانرده ها دارد. سری Y این شرکت که تا به امروز بیش از 10 مدل از آنها معرفی شده است، امروز هوآوی اعلام کرد که سری 2018 این سری با نام Y9 را معرفی خواهد کرد.این گوشی صفحه نمایشی 5.93 اینچی با پنل IPS دارد که از رزولوشن 1080 * 2160 بهره میبرد که نوید از یک نمایشگر با کیفیت با زاویه دید وسیع میدهد.

در قلب این گوشی kirin 659 می تپد که پیش از این در مدل های Honor 9 Lite و P Smart شاهد آن بودیم.این پردازنده با 3 گیگابایت رم همراه شده است و حافظه داخلی آن برابر 32 گیگابایت است.گفته میشود قابلیت افزایش حافظه از طریق درگاه Micro SD تا ظرفیت 128 گیگابایت امکان پذیر است.در بخش دوربین تفاوتی با Mate 10 Lite وجود ندارد و شاهد همان دو دوربین 16 مگاپیکسل و 2 مگاپیکسلی در پشت گوشی و دو سنسور 13 و 2 مگاپیکسلی در جلوی گوشی هستیم.عملکرد آنها در Mate 10 Lite مشاهده شده و بازخورد بی نظیری از آنها منتشر شده است و به عنوان یک میانرده، عکس های با کیفیتی به شما تحویل میدهد.

بدنه گوشی نیز بسیار شبیه به Mate 10 Lite میباشد و شاهد زبان طراحی مشابه در Y9 2018 هستیم.پشت گوشی از فلز ساخته شده که با فریم فلزی احساس لوکس بودن را به خوبی به کاربر منتقل میکند.سنسور اثرانگشت نیز در قاب پشتی قرار دارد و همان طور که در سایر مدل های هوآوی شاهد هستیم ، عملکرد این سنسور بی نقص و سریع است.

باتری گوشی نیز ظرفیتی 4000mah دارد و میتوان تخمین زد که بتواند شما را یک روز کاری همراهی کند.

شاید بتوان گفت تنها مزیت این گوشی نسبت به Mate 10 Lite سیستم عامل آن است که با اندروید 8 موسوم به Oreo همراه شده است در حالی که Mate 10 Lite همچنان از اندروید نوقا استفاده میکند.

نظر شما در باره این گوشی چیست؟

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  افزایش طول عمر باتری هوشمند هوآوی میت 10 پرو

نظرات در مورد : هوآوی (Y9 (2018 با دو دوربین در جلو و پشت و اندروید Oreo

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *