هوآوی میت 20 لایت به جنگ پرچمداران خواهد آمد

هوآوی میت 20 لایت

هوآوی میت 20 لایت | همانطور که می دانید کمپانی هوآوی به عنوان یکی از اصلی ترین برندهای چینی می باشد که در عرصه ی تولید گوشی های هوشمند این روزها فعالیت بسزایی داشته و رشد چشمگیری را به ثبت رسانیده است. اگر دقت کرده باشید،کمپانی هوآوی گوشی های میان رده ی خود را با پسوند نام لایت عرضه می نماید و بسیاری از افراد نیز با سری قبلی این گوشی هوشمند یعنی هوآوی میت 10 لایت آشنائیت دارند.

هوآوی میت 20 لایت

کمپانی هواوی اعلام کرد که قصد دارد میت 20 لایت را مجهز به برترین سخت افزار نماید. این کمپانی قصد دارد تجربه ی موفق میت 10 لایت را تکرار نماید و به همین دلیل این برند قدرتمند در تلاش است بیشترین قابلیت های یک میان رده را برای میت 20 لایت فراهم نماید. دیروز تصاویری انتشار یافت که تعیین شد این تصاویر به پرطرفدار ترین گوشی میان رده کمپانی هوآوی در سال آینده خواهد بود. این گوشی هوشمند با طراحی یکپارچه و مناسب به زودی در مرحله ساخت و عرضه قرار می گیرد.

هوآوی میت 20 لایت

بر اساس تصاویر انتشار یافته این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش 6.3 اینچی خواهد بود و می توان از آن به عنوان بزرگترین گوشی میان رده ی تاریخ هواوی یاد برد. بر اساس اخبار منتشر از سوی این کمپانی، هوآوی میت 20 لایت از یک پردازنده کایرین 710 استفاده خواهد نمود. پردازنده ی جایگزین کایرین 659 خواهد داشت و قطعا رقیب سرسختی برای برای پردازنده ی اسنپدراگون 710 خواهد بود.

هوآوی میت 20 لایت از یک صفحه نمایش 6.3 اینچی با رزولوشن 2340 در 1080 بهره خواهد برد و نسبت تصویر 19.5 به 9 را دارا می باشد و بر اساس این نسبت تصویر باید شاهد بریدگی نمایشگر در این گوشی هوشمند قدرتمند باشیم. بر اساس این موضوع که هوآوی میت 10 لایت با سیستم عامل اندروید 7.1 عرضه شد باید منتظر بود که هوآوی میت 20 لایت از سیستم عامل اندروید 8.1 بهره می برد و همراه با رابط کاربری اختصاصی EMUI 8.2 می باشد.

 

مطالب مرتبط

بیشتر بخوانید  معرفی گلکسی A10 سامسونگ (Samsung Galaxy A10)

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : هوآوی میت 20 لایت به جنگ پرچمداران خواهد آمد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *