هدفون Monster رونمایی شده در CES 2017 را دست کم نگیرید

پس از آنکه ایرپادهای اپل راه اندازی شدند ما به یک بخش انبوه پذیرفته شده توسط بازار هدفون بیسیم روانه شدیم. اگرچه این روانه شدن اجتناب ناپذیر بود. اما به دنبال آن هدفون های بیسیم دیگری ارائه شدند که همانند Monster بیش از حد انتظار درخشان تر از ایرپادها هستند.

رئیس Noel Lee در جریان CES 2017 از هدفون بیسیم Monster و تکنولوژی جدید AirLink پرده برداری کرد. AirLink شامل دو سری از هدفون های در راه عرضه می باشد: Element و iSport.

با تکنولوژی جدید AirLink هدفون Monster قادر است یک اتصال پنهان را با طول صفر پوشش دهد. و این قابلیت بدلیل آنتن Y شکل درون هدفون ها می باشد.

عمر باتری این هدفون ها درست مانند ایرپادهای اپل در نوع خودشان بهترین نیستند اما محدوده آن ها در 2.5 ساعت می باشد. این درحالیست که نحوه شارژ شدنشان درست مانند دیگر رقیبان با یک کیس است. Monster در زمینه شارژ باتری ادعا کرده است احتمال دارد پیش از آنکه 21 ساعت از طریق اتصال به موبایل این هدفون ها را استفاده کردید نیاز به شارژ مجدد باتری در جعبه دارید.

شاید از نظر دیزاین این بار Monster هیچ طرح شگفت انگیزی ارائه نداده باشد. در واقع هرچه باشد این هدفون ها همان تصویر آشنای هدفون “اشک الماس” در سال 2013 را برایتان تداعی خواهد کرد.

Elementها با دیزاین منحصر به فردشان یک ذهنیت از جواهرات ایجاد کرده و با یک الماس بدل در مرکز هدفون ها به درخشش بیش از پیششان کمک کرده اند.

هدفون Monster بیشتر از آنکه به منظور مد استفاده شود به خاطر کیفیت صدای بالاتر از حد معمول دیگر هدفون ها گذاشته می شود. آن ها جدا از تمام قابلیت های فوق العاده ای که دارند با پوشش ضدعرق باعث استفاده و به کارگیری آسان تر شده اند.

Elementها برای نخستین بار با قیمت 300 دلار در ماه آپریل به فروش خواهند رسید. و این در حالیست که هنوز قیمت و تاریخ انتشار iSportها مشخص نیست.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : هدفون Monster رونمایی شده در CES 2017 را دست کم نگیرید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *